Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kans kattelin että jännästi vaihtonäkönen minusta tullu. Tossa kuvassa nään tatskan, mutta kun omaa kättä katsoo niin ei näy ku puhasta ihoo.

Mulla on kyllä aika hyvät appivanhemmat. Anoppi toi joskus tuliaisina blended-viskiä, joka maistuu oikeasti hyvälle. Kova juttu, yleisesti ottaen kun blendedit kelpaa lähinnä humalatilan tehokkaaseen hankkimiseen :D

Mulla on lottovoittokuume.

Toimii myös mopokuumeeseen. Tai ensin on kyllä pakko vielä tarkastaa käytettyjen hinnat.
Luin aamulla tuon mopoauto-kuumeeseen. Ihmettelin hetken että mitä nyt meinaat. Nyt vasta selvis totuus :D

Mopo-kuume on pahempi aina itsellä. Sen takia varmaan mopo onkin. Tosin taidan laittaa myyntiin ja kesän aikana avk:lta uus :)

Joo, nyt toimii. Ajattelin koekäyttää hetken. 30d palautusoikeus. Apple tuesta sanottiin että olis joku virhe ollu softassa. Ja että käyttiksen uudelleenasennus korjais sen. Paha mieli kyllä vieläkin. :(

Tykkään tuosta rotasta.

22d348707a8e0132bcfb005056a9545d

Vittu ihmiset ovat heikkoja,eli tänään 2 saatanan kusipäätä oli. Tulivat ystäväni hautajaisiin kesken seremonian ja paskasissa farkuissa. Kännissä tietty ja mekastivat sielä takana, hirtti kiinni ihan täysin, onneksi tajusin että ollaan kirkossa ja ettei tehdä tästä isompaa hässäkkää. Menin kuitenkin sanomaan että täällä on hautajaiset menossa voitteko olla hiljaa, no oli ne 2min. Kaveri sanoi että olivat vetäneet viinaa kesken seremonian, onneksi en nähnyt sitä, olisin latonut pihalla turpaan. Vitun vässykät, selkäranka kuin muovipussi, eka möykätään ja sitten itketään joku 5€ orkidea kädessä "mä en pysty lukeen tätä" nyyh-nyyh.
Oli mullakin aamulla krapula ja paska fiilis sekä bissee +viinaa kaapissa mutta ei tullut pieneen mieleenkään vetää mitään loiventavia kun monttubileet tiedossa. Ja kyllä hautajaisissa saa itkeä, en mä sillä tota, mutta ei saatana kännissä. Mulla ei tullut silmistä vettä kirkossa, aamulla vähän vuosi kun katsoin vaatteita valmiiksi.

Back
Ylös Bottom