Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten voi tulla näin hyvä olo parista bissestä ja 0,7vodkaa. Vois sanoa että nyt ei välitä mistään paskaakaan, se kai se alkuperäinen idea olikin, kai. Mutta en välitä vittuakaan vaikka vedin fillarilla ihan sairaat pannut:D
edit. ooh! me so rebel.

Ajattelin tänään vetää koko setin. Eli solarium, hierovatuoli ja sauna. Heitän varmaan bissee kiukaalle ja mun mukana tulee 3 ei jäsentä.
edit. saiskohan sitä jonkun muijan muilutettua sinne miesten pukkariin:pano:
Eli eikös salihommat ole ihan jees kunnossa?

Tänään oli hyvä päivä. Ei ollenkaan epäonninen. Työt jiirissä, siivottu on, ruoka valmis 10min päästä, ämyreissä loistomusiikkia, uusi riesling kylmässä ja pääsee illalla testaukseen. Kohta parit leffat tuloilleen ja mä luulen että siinä on erittäin hyvät ainekset tälle illalle. Uuuuumama.

Sauna kutsuu! Tosin poikkeuksellisen aikaisin mulle, yleensä meen myöhään illalla!

#keskiolutta
10488017_681067478632118_5848038640746504343_n.jpg

Ostaisit nyt vaan jo sen Goldwingin.
Eeen usko. Tämähän taitaa mennä ihan ilman ohjeita...

Jumalauta miten hyvän viinin mä olen löytäny! Uh. Mietin vielä Alkossa että vanha ihan ok viini vai uusi josta en tiiä mitään. Ai jumankekka. Onneks otin tän uuden. Tässä voi mennä koko pullo!

Hyvää olutta. Jälkiravinnoksi, sitten.

#turkki

image.webp

Jumalauta miten hyvän viinin mä olen löytäny! Uh. Mietin vielä Alkossa että vanha ihan ok viini vai uusi josta en tiiä mitään. Ai jumankekka. Onneks otin tän uuden. Tässä voi mennä koko pullo!

Mitäs tuo nyt on kun ei suoraan kerrota merkkiä ja hintaa. Alkoholilainsäädäntö näyttää purreen nuoreen, heikkoluontoiseen, nuhteessa elävään opettajattareen.

Itse sain tänään Kelalta kirjeen (en Anssilta). Ei ollut mukava kirje se, oppivelat on nyt kirjaimellisesti maksettava.

Back
Ylös Bottom