Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokeile samaa taktiikkaa!

Ehdottomasti! On paljon mukavampaa kun karvoja repii kaunis nainen kuin että niitä repii itse. ^^

- - - Updated - - -

Joensuussa paistaa aina aurinko. Niin olen kuullut.

Pitäis varmaan ajella säärikarvat. En osaa vahata. Kuten Chipot tekee.

Jaloissa karvat on ja pysyy. :| Ei niitä kyllä edes huomaa kun se ei ole komea turkki.

- - - Updated - - -

Enkä todellakaan halua näyttää niille vahaa tai terää.

Avaat katsos nyt rauhassa sen Excelin ja avaat sieltä "Tiedosto-viimeisimmät".

No ei löytyny. En edes jaksa/osaa selittää miten sain sen taas kaivettua, mutta jostain syystä sen pysty tallentaan vain verkkoasemalle niin, että saan sen kuvakkeesta auki. Jos esim. työpöydälle tallensi, niin ei näkyny. Vitun ropellipäät.

Minä en varmaan saisi tästä samaa mielihyvää ku sinä.

Ei siitä nyt sellaista mielihyvää tule. Pääsee helpommalla kun siihen itsestä liuskojen repimiseen pitää totutella ja etenkin alussa itsesuojeluvaisto huutaa että se sattuu älä revi niitä :). Toisaalta en mä miehen vahattavaks menis vaan mieluummin repisin itse.

Taas odotellaan asennuksia asentuvaksi, jotta pääsee jatkamaan. :/

jotkut naaraat ajavat hästäkinsä kokonaan pois

Apuva.

Se on muuten kesä nyt. Tossa mun työhuoneen ikkunalla kävelee ilmielävä kärpäne. Ja ne asvaltitkin on pääosin jo ihan sulat, mutta ei vielä kuivaneet. Ei saatana, kesä yllätti taas kuntoilijan. Tarttis äkkiä alkaa sulatteleen itteensäkin, mutta emmä taida vielä jaksaa. Katotaan sitten myöhemmin.

- - - Updated - - -

Eli Irma, nyt voi ajella. Ne karvat. Pois. Ei tuu sitten liian lämmin.

- - - Updated - - -

Sääri- tai muut.

- - - Updated - - -

Ehkä sekä että.

Back
Ylös Bottom