Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle tuli tästä monta asiaa mieleen. Jotenkin vasta nyt ymmärrän, miksi tietyllä kansanryhmällä on niin karvaiset kädet. Samalla oivalsin, miksi Turkin nimi on Turkki.

Tämä pitää paikkansa. Samaisesta syystä Korealaiset on niin koreita!

STkj8AA.webp

- - - Updated - - -

Hikiällä ollaan hikisiä.

- - - Updated - - -

Paskakönkään kurussa ollaan .. likaisia.

vetelin kuivat

- - - Updated - - -

vetelissä siis

- - - Updated - - -

urheiluseura

- - - Updated - - -

ei liity sasion kelloon: mitenkään

- - - Updated - - -

pyllyssä on muuten samannäköinen vakonen

- - - Updated - - -

katsokaapa kuvaa oikein: ajatuksella

Onhan se tärkeää tietää kalan nimi myös tieteellisellä kielellä. Vituttais kyllä ostaa ja syödä vanellus vanellusta, koska se on töyhtöhyyppä. Ei liity mitenkään kaloihin, mutta se on lynx lynxin ohella ainoa, minkä latinankielisen nimen muistan.

- - - Updated - - -

Kohta lounaaksi: tsainiissia. Mutta ei sentään Köntsän vihjaamalla tavalla. Ei. Ei. Ei.

Itsellä tämä aiheuttaa sellaista kutittelua mahan pohjlla, kaipuuta kesäiselle mutkatielle ja V4:sta jalkojen väliin.
Ei tuokaan huonolta kuulosta. Vaikka saksan läpi on aina tullut vaan ajeltua, mutta ei ikinä niin nautittua ajamisesta siellä. Allakin ollut rivi nelonen, eli auto.

Minulla on tänään ruoaksi lihapullia made of Bos taurus.

Maustettu med Allium sativum, Thymus vulgaris,Capsicum annuum und Rosmarinus officinalis.

Täällä keskustellaan ihan liian hienoista asioista ja liian hienolla kielellä ettei tämmönen juntti ymmärrä mitään. Tuossa taannoin Helsingissä vieraillessani minulla oli samanlainen juntti-olo. Siellä oli kaikki ihan hirviän hienoa. Menin ekaa kertaa ratikallaki. Ei täälä semmosia ole.

Xtremellä on mausteena SATIAISET!

Nyt sulle on kyllä myyty vääriä kotieläimiä valkosipulin nimellä. Satiainenhan on tietty Pthirus pubis, joka voitaneen ääntää [Virus pubis], jolla viitataan kaiketi Viru-hotelliin.

- - - Updated - - -

Täällä keskustellaan ihan liian hienoista asioista ja liian hienolla kielellä ettei tämmönen juntti ymmärrä mitään. Tuossa taannoin Helsingissä vieraillessani minulla oli samanlainen juntti-olo. Siellä oli kaikki ihan hirviän hienoa. Menin ekaa kertaa ratikallaki. Ei täälä semmosia ole.

Ei kai lihapullat nyt niin kauhean hieno asia ole, vaikka naudanlihasta olisivatkin ;)

No joo, todellisuudessa latinankieliset nimet, joita itse muistaa on laskettavissa sormin ja varpain, mutta interwebsistä löytyy onneksi, niin voi valmistautua tulevaan direktiiviin, kun puhekin on tuotettava latinaksi.

O-ou, joku otti lihapullaeinestä naamioon.

Oli muuten viimenen Kanaa Dragon Special kahdella tsilillä vähään aikaan mulle. Ens viikosta alkaa kahden viikon hyperdieetti, jonka aikana menetetään mahdollisimman paljon lihasta ja tuplataan läskit.

- - - Updated - - -

Eiku.

Aloitin myös tiistaina, illalla, dieetin. Siihen kuuluu ainakin viikon kestävä jalkaliikkeiden(lue:kyykky) tekemättömyys. Jaloistani varmaan häipyy jok.ikinen. lihas.

Polvi,perkele, rupes ti kyykätessä: naksumaan. Nyt se naksuu aina kun nousee portaita.

Back
Ylös Bottom