Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan ok biisi tuo uusin Apulannan - Sun kohdalla. Mutta nyt kun se soitetaan puhki rockilla, niin pian se saa vaan käryn nouseen korvista :rolleyes:

Minen oikeen välitä. Ei oo punkkiasennetta yhtään!

Iltapäiväsumpittelu, korkattu.
Apulanta on aina ollut omaan mieleen. Keikatkin hyviä. Muistan vielä kun ekaluokkalaisena istuin autossa ja radiossa joku NAISpuolinen kuuntelija oli linjoilla. Kun se alko laulaan tunteella kohtaa "hei beibi anna mulle piiskaa..." äiti meni ja vaihtoi kanavaa ja manasi kuinka kaikkea ratiossa soitetaankaan. Ei kuulemma sovi mun korville. Siitä lähti apulannan kuuntelu, olihan se pahaa toimintaa.

Minä kaadoin hetki sitten sumpit ns. munille, kirjaimellisesti. Näppis sentään säästyi.

uusi työpaikka ja uudet kujeet. tuntipalkka nous iha näppärästä edellisestä työpaikasta 12e/h -> 17e/h toho viel läntätään vuorolisät ja muut hörppeet piälle :) lisäksi 12h vuorojärjestelmä eli ei voi valittaa käypi mulle ku lakki päähän!

Hain nollakolaa. Nyt avaan sellaisen juhlan kunniaksi. Uus lonkkari on tulossa minun syliäni kohti kustin kyydissä.:haart:

- - - Updated - - -

Oon myös pohtinut vaikeita asioita päissäni. Myydäkkö vai eikö prätkä. Ei oikein innostanut syssyllä enään ajelu. Kevät ois myynnin aikaa. Pahojen asioiden äärellä. Olen.

Minä ostin tänään. Arvopapereita.

- - - Updated - - -

10,5h työpäivän kunniaksi taidan nauttia maksalaatikkoa. Saarioisten.

Mä tarviin rahaa. Vitusti rahaa. Loton pääpotti ehkä riittäs. Tämä on ollut raskas päivä. Olen oppinut sekä akateemisia asioita, että elämää. Geenit määrää.

Back
Ylös Bottom