Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. Mitä muutakaan se voi olla kuin :haart: Vaikka välissämme oli Uudenmaankadun neljä kaistaa ja salin teipatut julkisivulasit niin en silti voinut olla huomaamatta tuota juoksumaton tahtiin rytmikkäästi keinuvaa.. ..ponnaria.

Musta nyt vähän tuntuu, että eventa on jättänyt raportoimatta sen takia kun mimmi on niin häkellyttävän kaunis ettei sanotuksi saa. Kun ei kai se pikku kakkonen enää jatku.. Hain kuiteskin jo muovipussinkin valmiiks..

Pikkukakkonen loppu pari tuntia sitten, mutta misu ei valitettavasti ollut enää paikalla. Mutta suosittelisin kyllä menemään siihen nurkille sen muovipussin kanssa, jos se sattuisi tulemaan uudestaan. Voin lainata pakettiautoa, niin ei tartte kylmässä odotella.

Pikkukakkonen loppu pari tuntia sitten, mutta misu ei valitettavasti ollut enää paikalla. Mutta suosittelisin kyllä menemään siihen nurkille sen muovipussin kanssa, jos se sattuisi tulemaan uudestaan. Voin lainata pakettiautoa, niin ei tartte kylmässä odotella.

No voi kakka.
Joo pakettiauto ois hyvä. Sellasestahan aina pitää stalkkaukset tehdä. Tai sit toinen ja helpompi vaihtoehto on se, että sä alat nyt urheilemaan päivittäin 16-17 siellä..?

^Joo mä luulen et se on varmaan helpointa. Hommaan lastenvahdin tolle ajalle ja käyn heittää ylimääräsen treenin päivittäin. Onneks salilla tosi harvalla on mustat trikoot, musta paita ja ponnari, niin on ainakin helppo selvittää.

- - - Updated - - -

http://www.messukeskus.com/Sites1/MP/Kavijat/aukiolo/Sivut/default.aspx

Nyt olis Siikkerille kova tarjous perjantaille. Otat jonku tyttökaveris mukaan ja pääsette kaks yhen hinnalla.

MP-messut ois kivat, mutta niillä rupeis köyvää vituttamaan kahta kauheammin, joten ihan hyvä etten pääse. Tänään pihistelen ruoassa ja syön halvennuskanaa, jota ostin ja jätän menemättä lounaalle uunimakkaralle ja muusille. Kahvikin on eilistä.

Mp-messuilla ei ole h-d osastoa lainkaan! Ainakaan pohjapiirustukseen ei oltu sitä piirretty silmieni havaitsemiseksi.

- - - Updated - - -

#Positive#Positive. Kävin välittömästi run.... katsomassa eventan pyllyreikäkuvat!!

Entäs ne toiset, myös herkulliset, pylly viiva kuvat?

Kyllä taas on saatu kovalla työnteolla ansaituille euroille, joista myös verot maksettu, vastinetta!

Awwwws...

Oletko milloinkaan yön pimeinä tunteina miettinyt mitataanko se siemen-nesteen määrä joka pikselipakaroillesi on vuodatettu desilitroissa vai jopa litroissa?

- - - Updated - - -

Nyt minä rupesin miettimään: Lasketaankohan semmoista kuvaa herutuskuvaksi lainkaan joka ei täytä litran mittaa?

- - - Updated - - -

litra/hlö, nimittäin.

Harmittaa kyllä, kun ei MP messuille pääse. Tarvii puolustaa isäm maata vkl. Mutta täällä on paikalliset messut viikon päästä.

Sama vika kuulemma Rahikaisella ja vielä itsellänikin. Tosin muista syistä kuin maanpuolustus.

Jotenkin tekisi mieli boikotoida noita jättimessuja. Ne aiempien vuosien talkoomeiningillä järjestetyt pikkumessut on ollut ihan kivat. Nämä ovat kuulemani mukaan tahallaan ottaneet saman päivän, jona nuo pikkumessut ovat olleet ja nuo pienemmät messut jäävät nyt sen vuoksi pitämättä.

Lisäksi, ei minua kiinnosta sinne mennä veneitä saati autoja katselemaan.

- - - Updated - - -

Puhun siis Porin messuista.

Oletko milloinkaan yön pimeinä tunteina miettinyt mitataanko se siemen-nesteen määrä joka pikselipakaroillesi on vuodatettu desilitroissa vai jopa litroissa?

- - - Updated - - -

Nyt minä rupesin miettimään: Lasketaankohan semmoista kuvaa herutuskuvaksi lainkaan joka ei täytä litran mittaa?

- - - Updated - - -

litra/hlö, nimittäin.

Pakko tunnustaa, etten ollut tähän mennessä asialle antanut. Tilaa ajatuksissani. Mutta nyt alkoi asia kovasti askarruttamaan. Minä kun olen ollut ihan varma, että ihmiset ovat olleet täysin viattomasti kiinnostuneita pelkästä gluteus maximuksen kehittymisestä. Täysin vailla minkäänlaista seksuaalista virittymistä.

- - - Updated - - -

Minusta tuntuu että elämältäni on pudonnut pohja.

Eventan kyllä pitäisi perustaa instagram-tili pyllylleen, voi lisätä niihin kuviin sitten semmosia motivaatiotekstejä tämmösille laiskoille rimppakintuille.

Tuli vähän SIC-mäinen olo tuosta kommentista.

Tai sitten eventa voisi treenata mun puolesta mulle yhtä hyvän takapuolen.

- - - Updated - - -

Mitä? Kävikö irma yöllä kakalla vai miks paska?

Varmaan. Kyllä työajalla kakantaminen on järkevää.

Nyt ootte ihan hakoteillä. Se oli joku muu joka kävi kakalla.

Kyllä jokaisella naisella, etenkin sinkulla, voisi olla instagram tili esitelläkseen ulkoisia avuja. Miksei miehilläkin. Helpottaisi ja nopeuttaisi parien etsintää kaikin puolin, koska harvoin ne kullekkin parhaat mahdolliset sattuvat kadulla tai baarissa tulemaan vastaan. Ja onhan treenattuja kauniita ihmisiä mukava katsella. RUmat voidaan skipata.

Back
Ylös Bottom