Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitähän tsipot tuumaa siitä, onkohan ultimeetsian belfie tatuoitu?

Mä en kyllä oikein usko ultimeetsian belfien tatuoitumiseen enkä oikein sisäreidenkään, mut enhän mä sitä tunnekkaan millään tapaa eli voi hyvin olla että ultimeetsialla on tissitatuointejakin.

Mulla ois päässä suunniteltu oikea hiha kutakuinkin kokonaan ehkä ja vasen ehkä ja niskaan vois ehkä yhden ottaa ja vasempaan tissiin ja ehkä oikeaankin ja häpyalueelle sitten pienemmän. Siinähän sitä on elämän projektia. Mut noiden kuvien suhteen mieli vielä vähän vaihtelee. Ja se vasemman tissin ja käden kokonaisuus ois silleen kivasti yhtenevä. Oikee käsi koostus sitten vähän kuin yksittäisistä kuvista, jotka kuitenkin sopii keskenään hyvin yhteen. Sen enempää ehkä en nyt aio paljastaa. Myös pohkeeseen tai oikeeseen tissiin tms. ois yks kuvaidea.

Oikein ratkiriemukasta huomenta, se on perjantai! :haart:

Aamuteet kupposessa ja kohta salille treenaamaan olkapäät ja ojentajat. :)

Enää ei pysty keskittymään työhön ja lain mukaan silloin ei saa tehdä töitä.

Ei. Voi kuolla tapaturmaisesti työtapatirmassa jos ei ole tarkkana kuin porkkana.

- - - Updated - - -

Jonkin aikaa työelämässä olleena en pysty muistamaan aikaa jolloin vielä pystyi keskittymään työhön.

Minä pystyin: eilen. Keskittymisen aiheuttanut syy: saksalaiset.

- - - Updated - - -

Olis voinu hermostuttaakki, mutta onneksi en tienaa kuten keskiverto pakkislainen, joten palkkani ei antanut aihetta ottaa siitä niin suurta, jopa hermostuksissa olemiseen aiheuttavaa, painetta.

Minä pystyin: eilen. Keskittymisen aiheuttanut syy: saksalaiset.

Tarkemmin kun muistelee niin viime vuonna työmatkalla Pariisissa oli sellainen kolleega, että keskityin työhön oikein toden teolla. Naikkonen joka oli intialaisen värinen, mut en tiedä sitten mistä sirot kasvonpiirteet. Ei langanlaiha, mutta juuri oikeassa paikassa muodot, vyötärö kapea kuin ampiaisella. Huh. Kaipaisin siedätystä. Esim Eventan kuvat, mutta Maikki rokulilla edelleen.

Eilen liikkui rauta huomattavan hyvin ja yökin vierähti nukkuessa.

Tänään tapahtunee jotain selkäpiitä ja vähintään peräaukon reunaa karmivaa.

Vähän vielä ns. työtä koneen ääressä (tykkäisin kyllä enempi ihmisistä), vähän pedagogista selvitystä ja vähän hojksia. Sitte saapi viiä koiran hoitoon ja lähtee Helsinkiin. Sunnuntaina ryytynyt paluu pohjoiseen.

Mitäs ruokatauvvolla tehään?

- - - Updated - - -

Minä ainakin: syön.

- - - Updated - - -

Perjantait on kyllä vähän jo semmoisia päiviä, että viikon työelämään tarkoitettu huvitus on jo hyvinkin loppuunkäytetty. Maanantaina taas ei huvita, koska: viikonloppu on aivan liian lyhyt työviikosta palautumiseen.

- - - Updated - - -

Tein päätöksen! Lottoan heti kun potti on yli 20milj. Euroa.

- - - Updated - - -

Sitten, kun voitan sen, lopetan tämän työnteon.

- - - Updated - - -

Korvaavaksi ajankuluksi olen suunnitellut kiinteistöpisniksiä.

- - - Updated - - -

Sekä Mersedeksen ostamista. Viissatane.

- - - Updated - - -

4matic: luonnollisesti.

- - - Updated - - -

Kyllä kelpais kurvailla.

Mercedes-E-500-coupe-front.webp

Kyllä mä joudun ostaan samanlaisen auton ku Zlatanilla. Lottovoitettuani. Muita autoja en ole vielä päättänyt. Tämän näppärän käyttöauton lisäksi 1-2 kulkinetta vielä. Plus mopot.

zlatan_ibrahimovic_audi_rs6_avant.2ezlwhkw29lwgcokg8ko44ogw.a5fuq7lrqzkgc0ccw4ss08gso.th.webp

Tänään on pakko tehdä lotto. Ilman tuplausta. En halua puolittaa jo valmiiksi mitättömiä mahdollisuuksiani saada ansaitsemaani avustusta monopoliasemassa olevalta uhkapeliyhtiöltä.

Olen, kuntit, tullut siihen tulokseen että voisin joku päivä omistaa amerikkalaisvalmisteisen Harley Davidson moottoripyörän.

Ei ehkä ihan vielä, mutta joskus.

Kyllä mä joudun ostaan samanlaisen auton ku Zlatanilla. Lottovoitettuani. Muita autoja en ole vielä päättänyt. Tämän näppärän käyttöauton lisäksi 1-2 kulkinetta vielä. Plus mopot.

katso liitettä 124418

Meinasin kysyä et mikä aatu tuo, mutta käänteinen kuvahaku väitti RS6. En tiiä sitten, en ostais. Ostaisin joku tavallisemman. Vaikka RS7, kun siinä on takapenkit. Saa heittää keilakassin taakse, tosin kuin RS femmassa. Siihen kylykee pakettiauto T5 4motion. Millä sit vois mopottimia kuskailla. Ja ämmiä.

- - - Updated - - -

Ei vittu, en oistais yhtään VAGina-autoa. Ostaisin uuden S65 Coupen ja viton. Saatana.

No kyllähän tossakin ny jumalauta takapenkit on. Mihin mä muuten heittäisin sheikkerin olan yli? Kyllä mä tommosen ketterän Audin ostaisin välittömästi, emmä ny merkkiä alkais vaihteleen. Naapurithan saattais huomata. Toivottavasti joudun näiden vaikeiden valintojen eteen jo parin kolmen viikon sisään.

Voisin ostaa myös jonkun:
- mesen
- porssen
- vanhan foortin, mustangin
- vanhan ss camaron
- eksoottisen

Lopuilla rahoilla irtokarkkia.

Olen, kuntit, tullut siihen tulokseen että voisin joku päivä omistaa amerikkalaisvalmisteisen Harley Davidson moottoripyörän.

Ei ehkä ihan vielä, mutta joskus.

Miehen, puhetta.

- - - Updated - - -

Onse vaan niin ...

harley-davidson_fxsb_breakout_08.webp

- - - Updated - - -

Kyllä kelpais lötkötellä menemään.

- - - Updated - - -

Lottovoittoa vaan huutaa.

- - - Updated - - -

viton. Saatana.

Mostaisin tommosen jos tavarankuljetuskalustoa kaipaisisin. Sitten: rikkaana.

autowp.ru_volvo_fh16_750_4x2_6.webp

- - - Updated - - -

Voisin sillä sitten leikkiä rekkamiestäkin: ajankuluksi. Muiden pisnesten ohessa. #vaihteluvirkistää

No kyllähän tossakin ny jumalauta takapenkit on. Mihin mä muuten heittäisin sheikkerin olan yli? Kyllä mä tommosen ketterän Audin ostaisin välittömästi, emmä ny merkkiä alkais vaihteleen. Naapurithan saattais huomata. Toivottavasti joudun näiden vaikeiden valintojen eteen jo parin kolmen viikon sisään.

Voisin ostaa myös jonkun:
- mesen
- porssen
- vanhan foortin, mustangin
- vanhan ss camaron
- eksoottisen

Lopuilla rahoilla irtokarkkia.

Anteeksi artikulointini. Joo RS6 on takapenkit, mut en haluis semmosta farkkuautoa vaan jonku normaalipirssin, kuten RS7. Mut ei RS5:sta kun siinä ei oo niitä takapenkkejä.

ÄÄ.. oikeesti mä en kertois kellee voittaneeni vaan leikkisin normaalia persaukista (paitsi pakkiksella). Ostaisin siis Possun Cayenne hybridin. Valittaisin, että persaukisena tarvii näillä bensanhinnoilla ajella alle 4l/100km

- - - Updated - - -

Takaovia siis! Ohan siinä takapenkit. Vittu että päässä viiraa. Kotiinlähdön aika siis?

- - - Updated - - -

Mostaisin tommosen jos tavarankuljetuskalustoa kaipaisisin. Sitten: rikkaana.

katso liitettä 124420

Tässä on kyllä ideaa. Veisin vähän pidemmälle ja hakisin tämmöstä:
mercedes-benz-unimog-u4023-u5023-off-road-truck-01.jpg

Ajelisin pitkin mettiä. Muiden mettiä. Isäntä kun tulis valittaan niin heittelisin seteleitä naamalle. Pieniä seteleitä toki, kun voitto pidetään salassa. Femmoja. Uusia femmoja. Ei niitä vanhoja.

Back
Ylös Bottom