Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyl gonzaless on jääny nyt paljosta paitsi. En tykänny kuvasta etten sais heti runkkarin leimaa, mutta on eventa työtä tehnyt hanurinsa eteen.

Ei siellä ole ku mun pakarat, joten ihan hyvä ettei sul ole vippejä.

Tästä en ihan saanut kiinni, eli pettyisinkö vai tulisinko välittömästi reisille :wtf:

Kyl gonzaless on jääny nyt paljosta paitsi. En tykänny kuvasta etten sais heti runkkarin leimaa, mutta on eventa työtä tehnyt hanurinsa eteen.

Kyllä noi vipit on ostoslistalla, ei vaan oo ollut prioriteetti. Nyt on tulossa prioriteetiks. Itseänihän ei runkkarin leima haittaa :)

- - - Updated - - -

Voisitte vähän sanoin kuvailla eventan pakaroita, jotta saisin mielikuvan päähän. Ihan vaan öitä ja töissä hiljaisia hetkiä varten. Maikilla menee kuitennii hetki ennenku saa mun vippini takas. Kuhan ehdin almujakin sille heittää.

Nyt on silmät ristissä kuin japanialaisen toosa.

gonzalle: Muskulaarinen, muhkea ja mustat stringit.

Tulin.

- - - Updated - - -

Nyt kun taas töissä niin on aikaa tehdä kaikkea muuta. Pistin maikin medialle parin vuoden edestä almuja. Ottakaamme aikaa koska maikki käy tilillä katsomassa. Se on vaan persaukisten hommaa kytätä tilejä. Rahamies voi tsekkaa kerran vuodessa tilille, että mahtuuko sinne vielä.

Kyllä kaikista ihmisistä pitää löytyä vähän runkkaria.

Onkohan tässä siemen tulevaisuuden fitness-ihmisten seksuaaliselle kanssakäymiselle.

Vuoron perään toinen posettaa ja toinen runkkaa. Mitään penetraatiojuttuja ei harrasteta, ettei gainssit kärsi.

Onkohan tässä siemen tulevaisuuden fitness-ihmisten seksuaaliselle kanssakäymiselle.

Vuoron perään toinen posettaa ja toinen runkkaa. Mitään penetraatiojuttuja ei harrasteta, ettei gainssit kärsi.

Enpä tiedä, minä ainakin tarvitsen ajoittaisen annokseni testoa oraalisesti nautittuna.

Olitko sinä vai Ultimaatsia vai kuka kun kirjoitti tänne, ettei luota ihmisiin jotka ei runkkaa. Niin yhdyn ja yhtyisin monella tapaa.

Minähän se olin jälleen. Ultimeetsialla taitaa olla hieman laadukkaampia mielipiteitä maailman menosta.

Enpä tiedä, minä ainakin tarvitsen ajoittaisen annokseni testoa oraalisesti nautittuna.

Tuohan on hieno piirre naisessa. Veikkaan, että lahjoittajia löytyy tarvittaessa riittämiin.

Jotenkin ajatuksenjuoksuni jatkui ja tuli mieleen tulevaisuuden yltiöpinnalliset "alfa-ihmiset", jotka eivät edes halua esiintyä toistensa edessä alasti, koska todellisuus ei vastaakaan täydellisessä valaistuksessa posetettuja kuvia. Sitten runkkaillaankin partnerin kuvia tyytyväisenä.

Oliko se nyt Brave new worldissa, jossa lisääntyminen oli ulkoistettu ihmisiltä teolliseksi toiminnaksi.

Back
Ylös Bottom