Nyt on elämä mallillaan...
Eijole. Pettymys heittää synkän varjonsa tämän päivän ylle. Masennus. Alkoholi. Lääkeriippuvuus. Kuolema. Siinä ennuste kaikessa karuudessaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on elämä mallillaan...
Eijole. Pettymys heittää synkän varjonsa tämän päivän ylle. Masennus. Alkoholi. Lääkeriippuvuus. Kuolema. Siinä ennuste kaikessa karuudessaan.
Oliko sinullakin pannukakku-aiheinen pettymys lounastauolla?
Siikkerillä on varmaan jotain ongelmia jonku moottoriajoneuvon tai aseen kanssa. Tai sitten sen aurausflow on loppunut. Tai sitten sillä on muuten vaan ongelmia.
Ha! MÄ ARVASIN!
Onneksi olkoon. Palkinnoksi saat futherin kotiisi koko viikonlopuksi ottamaan viinaksia.
Eilen olisi ollut jaossa Hippo-mitali ja tänään känni-futher. Kyllä nyt onni suosii!
Sanoisin että neidolla käy nyt semmonen flaksi ettei ikinä.
Ooks varma miekkonen! Mitä jos oot niin kännissä, että et edes huomaa olevas pikku pöhnässä?
Munasta puheenollen. Syöttekö munanne raakoina, keitettyinä vai paistettuina?Olen erittäin varma. Ja oon aina pikku pöhnässä niin kännissä, etten huomaa mitään. Ja sitten otetaankin jo muna käteen.
Munasta puheenollen. Syöttekö munanne raakoina, keitettyinä vai paistettuina?
Nykyään menee paljon paistettua. Keittäminen kerran vahventaa selvästi ala&taka -pään päästöjen hajukerrointa. Ja paistettu muna on aina paistettu!
Useimmiten keitettyä. Paistettua aika harvoin nykyään. Ultimecia tykkää löysästä munasta.