Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hippokisoissa kaikki saa mitallin! Oot siis saanut.

Siis mitallin. Saanut.

Edit: Jaa, oon liian nuori. Mulla vaan mitaleja, ei yhtään lusikkaa :(

Joo ja en mäkää kyllä olisi itseäni lusikkaa kummemmalla palkinnut, ainakaan Hippohiihdoissa, kun en pysynyt edes pystyssä siellä laduilla.

Ai mutta olen mä kerran saanut. Mitalin. Tulin kolmanneksi pituushypyssä.

Joo ja en mäkää kyllä olisi itseäni lusikkaa kummemmalla palkinnut, ainakaan Hippohiihdoissa, kun en pysynyt edes pystyssä siellä laduilla.

Ai mutta olen mä kerran saanut. Mitalin. Tulin kolmanneksi pituushypyssä.
Osallistuminen on tärkeintä, ei voitto. Näin mulle on jankutettu ja mitaleja on aimo nippu. Kerran oon ollut kolmas! Voi sitä ilon määrää. Sain kaksi killutinta kaulaan!

Juuri pihistin sumpit ja taas tekis mieli. Hö.

Mä inhosin koulun hiihtokisoja, kun tulin niissä vasta kolmanneksi tai neljänneksi.

Mä taisin olla yksissä koulujen välisissä hiihtokisoissa parhaimmillani kuudes tai seitsemäs. En hirveesti tykänny hiihdosta tai hiihtokisoista. Ne oli kauheita.

Rauta ei tosin eilen liikkunut kovinkaan mallikkaasti, mutta tulipa yritettyä

Sama. Se on varsin ikävää, kun se rauta tuntuu liikkuvan hyvin harvoin "mallikkaasti". Melkeimpä voisi sanoa: yksi hyvä viikko, kaksi-kolme huonoa.

- - - Updated - - -

Onkohan se, tämä, vanhuus?

- - - Updated - - -

Tai sitten myös pakkanen laskee suorituskykyä samalla tavalla ku helle.

- - - Updated - - -

Kuntit. Posetive!

Hautausmaan portit mua kutsuu, no ei ihan vaan hammaslääkärin tuoli mikä on melkein pahempi.

Sama. Se on varsin ikävää, kun se rauta tuntuu liikkuvan hyvin harvoin "mallikkaasti". Melkeimpä voisi sanoa: yksi hyvä viikko, kaksi-kolme huonoa.

- - - Updated - - -

Onkohan se, tämä, vanhuus?

- - - Updated - - -

Tai sitten myös pakkanen laskee suorituskykyä samalla tavalla ku helle.

- - - Updated - - -

Kuntit. Posetive!

Itellä jää yleensä se paska maku suuhun jostain yksittäisestä isosta liikkeestä ja koko treeni tuntuu menneen perseelleen, vaikka muut liikkeet kulkisikin.

Vähän kuin söisit mahtavan lihaisia lihapullia ja joukossa olisi yksi joku vitun falafel-tofu-pinaatti -kasvispulla. Näin ei ole tosin koskaan käynyt, mutta voisin kuvitella fiiliksen olevan samankaltainen.

Vedin laksatiivit n. 2 vrk. sitten, rupes sitten vaikuttaan yöllä. Nyt jo uskaltaa pieraista housut jalassa.
Vaikutus piti alkaa 6-12h nauttimisesta, onneksi en santsannut niitä tippoja eilen huh!
Kai mulla oli niin kovalla tai sitten toi on aika taikurinhatusta koko tuote.

Eikö kaikki?

No sitä mä tässä arvuuttelenkin.

- - - Updated - - -

Mutta nytpä alkoi laiskottaa. En jaksakaan lähteä mustalle letkulle, vaan menenkin tonne alakertaan nauttimaan lautasellisen ärtsoppaa, palanpainikkeeksi vähän pänkeiksiä hillulla. Ja kahvi.

Ei kai ny kukaan semmosta. Älä ny tuommosia kysele. Hyvä ihiminen.

MUTTA! Nyt voisin tässä antaa eventalle tunnustusta. Hänellä on kyllä mahdottoman hyvä takamus. Ja reidet.

On on. Pesukomuuttia on.

No kysytään sitten, kuka ei haluaisi lusikoida Irmaa?

- - - Updated - - -

Arvasin, kukaan ei ilmottautunu!

Nyt on elämä mallillaan kun maha on täynnä perunamuusia ja naudanlihasta valmistettuja maukkaita chili-lihapullia.

Elämä on mallillaan tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että ei vituta ihan hirveesti eikä oo nälkä.

- - - Updated - - -

MUTTA! Nyt voisin tässä antaa eventalle tunnustusta. Hänellä on kyllä mahdottoman hyvä takamus. Ja reidet.

Tarttee kyllä nyt yhtyä Irmaan. Eikun siis yhtyä Eventan hanuriin...eihän tästä tule nyt mitään.

Mua vituttaa vähän nyt se, että pannukakku oli teollista paskaa (kuten arvata saattoi) ja hillokin oli jotain kirpeetä kakkahilloa. Siitä jäi mikroskooppisia kiviä hampaiden väleihin. Mä en syöny loppuun sitä. Kun se oli semmonen pettymys. Olis voinu olla edes jotain lusikoitavaa jälkiruokaa ennemmin. Kuten sämpylää.

- - - Updated - - -

Tarttee kyllä nyt yhtyä Irmaan. Eikun siis yhtyä Eventan hanuriin...eihän tästä tule nyt mitään.

Siinähän olis perinteisen alivoiman ainekset kasassa. Eiku...

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele.

Mua vituttaa vähän nyt se, että pannukakku oli teollista paskaa (kuten arvata saattoi) ja hillokin oli jotain kirpeetä kakkahilloa. Siitä jäi mikroskooppisia kiviä hampaiden väleihin. Mä en syöny loppuun sitä. Kun se oli semmonen pettymys. Olis voinu olla edes jotain lusikoitavaa jälkiruokaa ennemmin. Kuten sämpylää.

- - - Updated - - -

Siinähän olis perinteisen alivoiman ainekset kasassa. Eiku...

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele.

Siinä taisi olla yhdistettynä hillo ja sämpylä. Kirpeetä kakkahilloa sämpylästä ?

Porilaiset ovat olleet tällä kaudella vakuuttavia alivoimalla.

Back
Ylös Bottom