Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Karaåke! Meinaakko laulaa Min Hund?

"Nää tykkää kylvys lilluu ja nuolla minun naamaa"

Aikuinen Nainen ois kova, mutta jätän sen keski-ikäiselle pömppömahaiselle Taunolle. Ehkä tänään saamme myös kuulla, kun Esko vetää My Heart Will Go On -tsipaleen. Siinä on pojat herkkyyttä, ku Epi vetää Celine Dionia.

Kaurismäkihenkinen viikonloppu on hyvä aloittaa noutamalla 10m dyneemaköyttä.

13670729.jpg

Mulla on joko muutakin allergiaa kuin ennen tiesin tai sitten olut parantaa tukkoisuutta. Allergialääkkeen ja oluen tänään ottaneena. Allergialääke, koska alkoi rasittamaan jatkuva lima tukkimassa normaalia hengitystä. Olut, koska olut. Onko ratkaisu ottaa allergia lääkettä kaksi viikkoa putkeen ja lopettaa sitten? Vai voiko tukkoisuus johtua huomenna alkavasta kevyestä viikosta? Vai kuka kertos mulle missä mättää? Ilman kustannuksia.

No ehkä vähän, mutta sehän vain tarkoittaa että mun ei tarvii venytellä vaikka tein kahvakuulareeniä?

Ei tarvii, jos rystyset saa suorin jaloin lattiaan kuten allekirjoittanut tänään teki. Ja en muutenkaan ole jatkuvalla syötöllä pakottava luonne, minkä vuoksi tulostakaan ei tule optimaalisesti, mutta kukaan ei ylikuormitukaan, jos päädyn johtoasemaan. Tiimien hallinnassakin mulla ois parantamista ja olen ehkä hieman liian arka, joka on suurimmaksi osaksi peräisin luonteestani, joka suurimmaksi osaksi on määrittynyt kahden ensimmäisen elinvuoteni aikana.

Kaikkea sitä onkin oppinut.

- - - Updated - - -

Koita putkirullailua.

- - - Updated - - -

Saunassa ei jaksanut istua kuin kolmessa löylyssä ja aikaakin jäi. Orastavalla nälälläkin saattoi olla osuutta asiaan.

Ei tarvii, jos rystyset saa suorin jaloin lattiaan kuten allekirjoittanut tänään teki. Ja en muutenkaan ole jatkuvalla syötöllä pakottava luonne, minkä vuoksi tulostakaan ei tule optimaalisesti, mutta kukaan ei ylikuormitukaan, jos päädyn johtoasemaan. Tiimien hallinnassakin mulla ois parantamista ja olen ehkä hieman liian arka, joka on suurimmaksi osaksi peräisin luonteestani, joka suurimmaksi osaksi on määrittynyt kahden ensimmäisen elinvuoteni aikana.

Kaikkea sitä onkin oppinut.

- - - Updated - - -

Koita putkirullailua.

Saan kämmenselät lattiaan, voinko lopettaa urheilun kokonaan? Rullailu on tuttua puuhaa, sitä ei saa liian usein tehä.

Back
Ylös Bottom