Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten hienoa, kun mulla on kotona leuanvetotanko asennettuna siten, että toisella puolellaa on peili.

Vetelin eilen suihkuun mennessäni muutaman paljaskikkelileuan. Tuntui aika miehekkäältä.

Jumalauta. Leuanvetotanko pitääkin asentaa ensitilassa peilin eteen. Täytyy ensin ostaa se. Peili on jo. Nyt ei ole muuta kuin käteenvetotanko.

- - - Updated - - -

Peilin edessä of koos.

The Vesa Das Keskisen oman tv-sarjan alkuun on muuten enää reilu kuukausi.

Onkohan trailereita jossain ?

Teeveessä olen nähnyt. Vaikutti!

Yritin etsiä sitä sen jälkn myös yytuubista, koska olisin halunnut jakaa sen teidän kanssanne, mutta: negative.

- - - Updated - - -

On muuten hienoa, kun mulla on kotona leuanvetotanko asennettuna siten, että toisella puolellaa on peili.

Vetelin eilen suihkuun mennessäni muutaman paljaskikkelileuan. Tuntui aika miehekkäältä.

Oliko "lisäpainoteline" uloskytkettynä?

- - - Updated - - -

20 kiloinen Leoko lisäpainotapissa? Vois hävettää ensiavussa kertoa mitä tapahtui.

Boston voitti taas kotimatsinsa.

Oho, myöhästyin. Asia olikin jo tiedusteltu.

- - - Updated - - -

Minä olen.

o rh positive

- - - Updated - - -

NAIS-kuvaketju, sensijaan, negative.

Etelleen, sama: tilanne.

Lisäpainoleuat on kyllä jatkossakin vedeltävä vaatteet päällä vyön kera, ettei tule mieleenkään kokeilla miltä 25kg tuntuisi telineessä.

Tiesittekös että ulkomailla kasvaa rannoilla tämmöisiä:

geoduct.JPG

geoduck.jpg

Irstasta on. Ja törkeää.

Miksei vapaana tuulessa heiluen! Vaikka reppu selässä.

Voisihan sitä tietty alakerta paljaana vetää lisäpainoleuat tästä eteenpäin. Yläkerrassa on oltava vaatetta, jottei vyö (tai miksei reppukin) hierrä herkkää nahkaa.

- - - Updated - - -

Tiesittekös että ulkomailla kasvaa rannoilla tämmöisiä:

Irstasta on. Ja törkeää.

Onks toi nyt se merimakkara ?

- - - Updated - - -

Toi käärme on kanssa komea:

173620.webp

Pahus! Unohdin eilen linkittää yytubesta kappaleen: soljan käsittely, esittäjä YUP. Olihan Soljan nimipäivä.

muutkin mokaa

- - - Updated - - -

NAIS-kuvaketju, sensijaan, negative.

Korjaan, positive. :hyper:

Back
Ylös Bottom