Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eräs rouva kertoi masturboinnin olevan pahasta. Sanoin, että höpsis, sillä on lukuisia terveyshyötyjä. Rouva sanoi, ettei siltikään hyväksy. No mutta likipiäen kaikki tekee sitä! Sitten rouva tuohtui, joo mutta ei kaupungin bussissa!

Unohtu laittaa "vitsi oli omakeksimä".

Ei mikään ihme, että sielä on konttoripaistit mureana.

Paikkoja joissa en ole hanskoitellut:

*uimahalli
*kuntosalijumppasali

Meillä oli intissä naapurituvan puolella sellainen Turkulainen himorunkkaaja.
Se kuuleman mukaan veteli joka päivä teltassa tai tuvassa muutaman kerran riippumatta läsnäolijoiden tai pimeyden määrästä.

Meillä oli intissä naapurituvan puolella sellainen Turkulainen himorunkkaaja.
Se kuuleman mukaan veteli joka päivä teltassa tai tuvassa muutaman kerran riippumatta läsnäolijoiden tai pimeyden määrästä.

Ahihih.. Minä en teltassa veivannut kertaakaan, mutta sen sijaan kerran kesällä, ollessani yksin yövartiossa. Hieman viihdytin itseäni. Kyllähän siinä ase laukesi, mutta onneksi niin hiljaa, ettei kukaan herännyt.

Tarkoitin totta kai RK-kuuskakkosta. Mikä laukesi. Ei sentään FM-kolmekakkosta.

Ootteko, kuntit, koskaan totistaneet huutorunkkausta?

Ahihih.. Minä en teltassa veivannut kertaakaan, mutta sen sijaan kerran kesällä, ollessani yksin yövartiossa. Hieman viihdytin itseäni. Kyllähän siinä ase laukesi, mutta onneksi niin hiljaa, ettei kukaan herännyt.

Tarkoitin totta kai RK-kuuskakkosta. Mikä laukesi. Ei sentään FM-kolmekakkosta.

Meillä olikin Säkylässä ysivitoset. Taittoperällä juu nou.

Taidettiin aina olla vartiossa (paitsi kipinä) taisteluparin kanssa, joten en muistaakseni vartiossa kyllä sissijuustoa kuorinut.

- - - Updated - - -

Käytin muuten kaikki hakuskillssini ja selvitin, kuka tuo postaamasi ja niin nätin hyytelömäisen rintavarustuksen omaava mysteerilenkkeilijä on.

Ootteko, kuntit, koskaan totistaneet huutorunkkausta?

Täytyy kyllä sanoa, että sellaisen kulttuuriteon todistamiseen en ole ollut osallisena.

- - - Updated - - -

Käytin muuten kaikki hakuskillssini ja selvitin, kuka tuo postaamasi ja niin nätin hyytelömäisen rintavarustuksen omaava mysteerilenkkeilijä on.

No olisit kysyny, mä olisin voinut kertoa heti.

Sehän on Irma.

Sabres - Red Wings 2 (ml)
Predators - Canucks 1 (ml)
STL Blues - Oilers 1
(Stars - Senators 1 (ml))

Torpedo - Jokerit 2
SKA - CSKA 2 ml

Blues - Pelicans 1
HIFK - Sport 1
Lukko - Saipa 1 (ml)

Kok. kerroin varmaan ~150-200. Olisko se tilipäivä?

Sabres - Red Wings 2 (ml)
Predators - Canucks 1 (ml)
STL Blues - Oilers 1
(Stars - Senators 1 (ml))

Torpedo - Jokerit 2
SKA - CSKA 2 ml

Blues - Pelicans 1
HIFK - Sport 1
Lukko - Saipa 1 (ml)

Kok. kerroin varmaan ~150-200. Olisko se tilipäivä?

Sanoisinko, että nyt on jo vähän liikaa tavaraa lapulla, jos yhdelle meinaat lykätä.

Ja sen verran itse peleistä, että Vancouver vie jatkoajalla, jos ei varsinaisella ja Blues-Pelicans taitaa mennä jatkoille. Muuten ihan hyvä rivi :)
KHL:stä en sano mitään, kun en oikein osaa.

- - - Updated - - -

Ja Hifk-Sport on noin isolle lapulle vaan turha riski Hifkiä pelatessa suhteessa saatuun hyötyyn.

Mun mielestä raivorunkkauksen voi suorittaa suhteellisen äänettömästikin.

- - - Updated - - -

Siinä on oleellista ennemminkin voima ja intensiteetti kuin huutaminen.

Minkäslaisia erikoistekniikoita, kuntit, käytätte: masturbeeratessa? Lotationekin lasketaan.

- - - Updated - - -

Krapula-illan pudotus-sarja on ehkä kaikkien: suåsikki number uno.

- - - Updated - - -

Ehkä viimeisessä sarjassa joutuu jo käyttää pakkotoistoja.

Back
Ylös Bottom