Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs siellä rienattiin? Ei pysty kuuntlee Rockia kun se musiikki on kauheeta huutoo ja örinää. Satanismia suoraansanottuna.

Kahtelin paripäivää sit tölsystä keilakisoja. Yksikin keilas 180. Hymähdin mielessäni.

Siellä oli Koivuniemi vieraana ja tietty kuunneltiin epäonnisen melkeen 300-sarjan viimeisen heiton selostus.

- - - Updated - - -

Ei ole helppoa mikään missä on väline ja pitää heittää tai tähdätä. Juoksu on hyvä, riittää kun pysyy pystyssä. Tylsä katsella tosin.

Omaan makuun toteuttaminenkin on niin mahrottoman tylsää. Tietty jos perässä on vaikka miliisit tai tappajajänis, tulee tuohonkin vähän sitä jännitysaspektia.

Juoksu on hyvä, riittää kun pysyy pystyssä. Tylsä katsella tosin.

Ei välttämättä.

ipodgirl-jogging.gif

Kuinka usein suihkussa pitäisi oikeasti käydä?

Tutkijoiden mukaan päivittäinen suihkussa käyminen on yhteiskunnan normi, sillä ihmiset eivät halua tuoksua pahalta. Tutkijat kuitenkin korostavat, että niin sanotut kehon oman hajut eivät oikeasti ole haitallisia

Itse oon käyttänyt sitä periaatetta, joka on myös tutkittu, että ei tarvii pyyhkii persettä joka session jälkeen. Mut se vaan, että kukaan ei usko ettei haju oo mitenkään haitallista :(

Kuinka usein suihkussa pitäisi oikeasti käydä?

Itse oon käyttänyt sitä periaatetta, joka on myös tutkittu, että ei tarvii pyyhkii persettä joka session jälkeen. Mut se vaan, että kukaan ei usko ettei haju oo mitenkään haitallista :(

Ohan se muutenkin vähän turha pyyhkiä. Ajatellaans nyt, että jos paskot karvalakkiin ja alat sitä paskaa siitä pyyhkimään vessapaperilla, kuinka käy ?

Omaan makuun toteuttaminenkin on niin mahrottoman tylsää. Tietty jos perässä on vaikka miliisit tai tappajajänis, tulee tuohonkin vähän sitä jännitysaspektia.

Eikä kun musiikki tai äänikirja, tai juoksukaveri. Aina ei ole kaverin kanssa kivaa kyllä.

Ei välttämättä.

Ei ole kovin monesti ainakaan telkkarissa tuommoisia ne juoksentelijat. Eikä tunnu kivalta, sattuu jo katsominen.

Eikä kun musiikki tai äänikirja, tai juoksukaveri. Aina ei ole kaverin kanssa kivaa kyllä.

Koirien kanssa menettelee, kun siinä tulee ne lenkitettyä samalla, mutta mielummin niidenkin kanssa mehtään samoilemaan tai pellolle juoksemaan villinä ja vapaan (koirat siis) tai sitten ihan vaan kävelemäänkin ennemmin kuin juoksemaan.
Musiikkia kuuntelen mielummin kotona tai töissä. Tuota kaverijuoksua en ole koskaan tajunnut.

Koirien kanssa menettelee, kun siinä tulee ne lenkitettyä samalla, mutta mielummin niidenkin kanssa mehtään samoilemaan tai pellolle juoksemaan villinä ja vapaan (koirat siis) tai sitten ihan vaan kävelemäänkin ennemmin kuin juoksemaan.
Musiikkia kuuntelen mielummin kotona tai töissä. Tuota kaverijuoksua en ole koskaan tajunnut.

Musiikkia voi kuunnella ihan missä vain! Mutta eihän juokseminen ole kaikkia varten. Jos ei tunnu kivalta niin onhan se tylsää vaikka olisi mikä vipstaakkeli. Kaverin kanssa voi jutella ja juoksee ainakin yleensä sitä myötä tarpeeksi hitaasti, tai sitten voi harhauttaa ajantajua sillä. Mutta yksin on parasta silti. Jos nyt oikein filosofiseksi heittäytyy niin jos itse laji ei ole kivaa niin ei se ole muidenkaan kanssa, ja jos on niin sitten mennään vaikka räntäsateessa.

Musiikkia voi kuunnella ihan missä vain! Mutta eihän juokseminen ole kaikkia varten. Jos ei tunnu kivalta niin onhan se tylsää vaikka olisi mikä vipstaakkeli. Kaverin kanssa voi jutella ja juoksee ainakin yleensä sitä myötä tarpeeksi hitaasti, tai sitten voi harhauttaa ajantajua sillä. Mutta yksin on parasta silti. Jos nyt oikein filosofiseksi heittäytyy niin jos itse laji ei ole kivaa niin ei se ole muidenkaan kanssa, ja jos on niin sitten mennään vaikka räntäsateessa.

Joo, koirien kanssa on "pakko" lenkkeillä ja viikossa tulee käveltyä tai hölkkäiltyä about 25-50km niiden kanssa. Tuon "pakollisen" lenkkeilyn päälle ei oikein kiinnosta enää lähteä erikseen yksin tai kaverinkaan kansa juoksentelemaan. Ehkä tässä on sellainen maha täynnä lenkkeilyä efekti, mutta en yleisesti ymmärrä kestävyysjuoksun sisintä olemusta muuta kuin juostessa hyötymatka: Esim. koirien lenkitys tai siirtymä A->B tai tavoitteellisesti kilpamielessä. Peruskunnon ylläpitämiseen ja kehittämiseen keksin kuitenkin ns. perkeleesti mukavempia tapoja.

- - - Updated - - -

Ai miten niin ristiriitaista, että tykkään kävellä ja hölkkäillä koirien kanssa, mutta en pidä lenkkeilystä yksin tai kaverin kanssa.

- - - Updated - - -

Voisi sitä ihmiset katsella vähän pitkään, jos istuisi yksin pellon reunassa ja heittelisi keppiä tyhjälle pellolle :)

- - - Updated - - -

Juu, mutta ne tais olla semmosella miehekkäällä latinotavalla järjestetyt. Mutta ajatuksen vois siirtää nykypäivään.

Juu, tasa-arvoa on ajettava tässä asiassa. Tai siis voitaisiin järjestö erikseen naisten olympialaiset alasti, koska jäivät tuosta paitsi silloin antiikin aikoihin.

Joo, koirien kanssa on "pakko" lenkkeillä ja viikossa tulee käveltyä tai hölkkäiltyä about 25-50km niiden kanssa. Tuon "pakollisen" lenkkeilyn päälle ei oikein kiinnosta enää lähteä erikseen yksin tai kaverinkaan kansa juoksentelemaan. Ehkä tässä on sellainen maha täynnä lenkkeilyä efekti, mutta en yleisesti ymmärrä kestävyysjuoksun sisintä olemusta muuta kuin juostessa hyötymatka: Esim. koirien lenkitys tai siirtymä A->B tai tavoitteellisesti kilpamielessä. Peruskunnon ylläpitämiseen ja kehittämiseen keksin kuitenkin ns. perkeleesti mukavempia tapoja.

Mulla taas kun ei ole noita koiria niin ns. pakollista ulkoilua on vain se, että kävelee junalle ja takaisin. Siitäkin tulee päivässä melkein kolme varttia neljässä eri pätkässä, mutta ei oikein aja sitä varsinaista liikunnan/ulkoilun asiaa. Mä en jaksa sisälajeja enää oikeastaan ollenkaan, paitsi ehkä kahvakuulaa välillä. Pitäis varmaan muuttaa jonnekin Hollywoodiin niin vois pumppailla ulkona.

Mulla taas kun ei ole noita koiria niin ns. pakollista ulkoilua on vain se, että kävelee junalle ja takaisin. Siitäkin tulee päivässä melkein kolme varttia neljässä eri pätkässä, mutta ei oikein aja sitä varsinaista liikunnan/ulkoilun asiaa. Mä en jaksa sisälajeja enää oikeastaan ollenkaan, paitsi ehkä kahvakuulaa välillä. Pitäis varmaan muuttaa jonnekin Hollywoodiin niin vois pumppailla ulkona.

Juu, ei sitä oikeen osaa ajatella, mihin sen kaiken ylimäärisen vapaa-ajan kanssa joutuisi, jos koiria ei olisi. Tuskin tulisi yhtä hyödyllisesti käytettyö kuin nyt.

Kesällä rullaluistelu on ihan ykköstä. Koirilla tai ilman. Koirilla parempi siitä, ettei tule mentyä niin herkästi liian lujaa vaan sellaista niille sopivaa ravivauhtia.
Saleilun lisäksi omiin sisälajiharrastuksiin kuuluvat kerran viikossa tennis ja/tai sulkapallo sekä liian vähälle jäänyt uiminen.

- - - Updated - - -

Kaikille kiinnostuneille vielä tiedoksi, että aion tänään leipoa lihapullia. Nih.

Nyt tuli pojat kyllä vähän paha mieli, kun tuollaisia vihjailette. Moiset hoidetaan toki maksetusti työajalla.

Jään odottamaan Je suis Xtreme bannereita.

Eräs rouva kertoi masturboinnin olevan pahasta. Sanoin, että höpsis, sillä on lukuisia terveyshyötyjä. Rouva sanoi, ettei siltikään hyväksy. No mutta likipiäen kaikki tekee sitä! Sitten rouva tuohtui, joo mutta ei kaupungin bussissa!

Vitsi oli omakeksimä

Back
Ylös Bottom