Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli aika hyvin lunta tullut yöllä. Plussat auraajille, että tiet olivat hyvin hoidetut!

Ei vaan meilläpäin. Itse oman pihan joutu kolaamaan, jotta pääsi autolla pois! [Missä naiset?] Ja jouduin 200-300m auraamaan Hondalla tietä. Oli pakko vetää sen mitä kuluki kun krahnutti pohja kiinni. Päätiet oli toki auki.

Ei vaan meilläpäin. Itse oman pihan joutu kolaamaan, jotta pääsi autolla pois! [Missä naiset?] Ja jouduin 200-300m auraamaan Hondalla tietä. Oli pakko vetää sen mitä kuluki kun krahnutti pohja kiinni. Päätiet oli toki auki.

No joo, ei meilläkään nyt omaa pihaa sentään. Enkä kolannut edes itse.

Samaten pikkutie, josta vähän isommalle liityn oli lumen peitossa ja yksiä renkaanjälkiä seuraillen ensimmäinen 500m taittui auraillen.

Joo, mutta mulla elää talossa nainenkin. Jos menee iltavuoroon, niin hyvin vois aamulla kolata. Kyllä taas haisee mönkijä-lumilinko yhdistelmältä.

Joo, mutta mulla elää talossa nainenkin. Jos menee iltavuoroon, niin hyvin vois aamulla kolata. Kyllä taas haisee mönkijä-lumilinko yhdistelmältä.

No tottahan toki ja samalla sen pikkutien kolaisi aamupuhteena vaikka ihan käsipelillä.

- - - Updated - - -

Aamu alkoi liian löysällä munalla. En arvosta.

Oma aamuni alkoi teräsmiehenä.

- - - Updated - - -

Hommaa semmonen munamittari. Se kertoo onko nyt löysä, puolihölmö vai kenties kova muna. Ei sitte harmita.

Onks se tommonen: https://www.blackwoods.com.au/part/01265691/cock-meter-mandf-th-brs-20mm-oring-830023

Tapasin eilen Ranskalaisia. Valittelivat, että kunnonniinkylymä. Sanoin, notta mieluummin kylymä ku kuumottava. Ja mieluummin satelee lunta ku luoteja. Kai se nyt korrektimpaa oli, mitä Hirviniemen sketsit.

Aamu alkoi liian löysällä munalla. En arvosta.

Liian löysä ei olekaan hyvää, mutta tykkään nauttia omani sellaisena, jossa keltuainen on vielä aavistuksen keskeltä märkä, eli n. 5-7 minuutin munat. Nyt oli puhe sitten kananmunasta.

Muut munat tarjoilen muille. Vastaanottajasta riippuen, kovuusaste vaihtelee välillä valkuaisvaahto - timantti.

Liian löysä ei olekaan hyvää, mutta tykkään nauttia omani sellaisena, jossa keltuainen on vielä aavistuksen keskeltä märkä, eli n. 5-7 minuutin munat. Nyt oli puhe sitten kananmunasta.

Muut munat tarjoilen muille. Vastaanottajasta riippuen, kovuusaste vaihtelee välillä valkuaisvaahto - timantti.

Jos muna on kuuma niin saa olla keskeltä vaikka juokseva, mutta edellisenä päivänä jääkaappiin valmiiksi keitetyissä aamiaismunissa sietäisi olla läpikypsä keltuainen.

Me ollaan molemmat oltu sitten tänään aamulla suut täynnä eilistä löysää munaa!

:dance:

- - - Updated - - -

Pelkästään sen tähden mun pitäs päästä Ultimecian ja JohnyV:n häihin sulhaspojaksi.

Nyt on muuten gonzan kaltaiselle geilaajalle karmivaa kuunneltavaa Radio Rockilla.

Mitäs siellä rienattiin? Ei pysty kuuntlee Rockia kun se musiikki on kauheeta huutoo ja örinää. Satanismia suoraansanottuna.

Kahtelin paripäivää sit tölsystä keilakisoja. Yksikin keilas 180. Hymähdin mielessäni.

Back
Ylös Bottom