Oon kuulkaa kolmatta päivää ilman päivittäistä redbullia!
Minäkään en ole nauttinut, keskiolutta #läsnä #terveydeksi, sitten lauantain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kuulkaa kolmatta päivää ilman päivittäistä redbullia!
Minäkään en ole nauttinut, keskiolutta #läsnä #terveydeksi, sitten lauantain.
Siksi varmaan, että jostain asiasta syntyvään makuelämykseen vaikuttaa moni muukin asia, kuin pelkkä konkreettinen maistaminen. Kai se on jotain siihen suuntaan, että oma mielikuva jonkun asian mausta vaikuttaa melkoisesti siihen, miten tämä asia lopulta konkreettisemmin maistetaan.
Tyyliin värjätty valkoviini meni läpi valveutuneemmallekin porukalle laadukkaana punaviininä sopivassa ympäristössä![]()
Perjantai ja iltavuoro... Työmotivaatio 2,1/10.
Ässät - JYP X (ml 2)
HPK - Kärpät X (ml 1)
Pelicans - Ilves X (ml 2)
Sport - Kalpa 1
Tappara - Saipa 1
Ei näyttäis paljo kakkoseen menevän (varsinaisella peliajalla).
Venähtikö nuo jossain yhtäkkisessä liikkeessä ?
Luulen tämän johtuvan siitä että oikea polveni ei sykysyllä mennyt alle 90 asteen kulmaan ja painon voin varata kummallekin jalalle tasapuolisesti pitkästä aikaa ja olen lisännyt jalkojen rasitusta salilla ja mahdollisesti kyykkäys tai ottamani juoksuaskeleet viikon alkupuolella aiheuttivat sen hieman heikentyneiden lihasten takia. Nyt vasta alkaa raastamaan päänsisäisiä hermoja tuo jatkuva kipu ja turvotus. Tai sitten ne on ja pysyy kireänä ja kipeänä venyttelystä ja rullailusta huolimatta liian istumisen ja ehkä yksittäisen lihaksen ylirasituksen vuoksi? Yhtäkkisiä liikkeitä en ole tehnyt. Keskiviikon lenkkisauna ja lihasten omatoiminen hieronta saunoessa hieman helpotti asiaa hetkellisesti. Muut saunojat näyttivät kyllä hieman häiriintyvän kun painelin etureittäni lantion lähistöltä herkeämättä.
Miks töissä?
- - - Updated - - -
Kotiin saatana ->
Miks töissä?
- - - Updated - - -
Kotiin saatana ->
Mä olen niin onnekas että saan kohta viettää yötkin töissä... Muut on varmaan vihreitä kateudesta, tai sitten ei.