Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä mä sittekki haluisin ennemmin tollasen:

katso liitettä 124073

ku tollasen:

katso liitettä 124074

- - - Updated - - -

On vaan kuntit vaikeeta se ostaminen ku noita on käytettyinä niin vähä tarjolla. Ja uuden hintaa ei kehtaa maksaa. Sitä joutuis vielä lisäksi tuunaamaanki +tonnilla.

- - - Updated - - -

No nykkö ne kuvat hävis. En leiki enää!

Siksi varmaan, että jostain asiasta syntyvään makuelämykseen vaikuttaa moni muukin asia, kuin pelkkä konkreettinen maistaminen. Kai se on jotain siihen suuntaan, että oma mielikuva jonkun asian mausta vaikuttaa melkoisesti siihen, miten tämä asia lopulta konkreettisemmin maistetaan.

Tyyliin värjätty valkoviini meni läpi valveutuneemmallekin porukalle laadukkaana punaviininä sopivassa ympäristössä :)

Aina huijataan ihmistä! Varsinkin snobeja. Ehkä se on oikeus.

Ässät - JYP X (ml 2)
HPK - Kärpät X (ml 1)
Pelicans - Ilves X (ml 2)
Sport - Kalpa 1
Tappara - Saipa 1

Ei näyttäis paljo kakkoseen menevän (varsinaisella peliajalla).

Vastavetona:

Ässät - JYP X tai ml 1
HPK - Kärpät 2
Pelicans - Ilves 2 tai ml 2
Sport - Kalpa 2
Tappara - Saipa 2 tai ml 2

Tämä rivi toki kerroinpainotettu, eli ei välttämättä se todennäköisin.

Venähtikö nuo jossain yhtäkkisessä liikkeessä ?

Luulen tämän johtuvan siitä että oikea polveni ei sykysyllä mennyt alle 90 asteen kulmaan ja painon voin varata kummallekin jalalle tasapuolisesti pitkästä aikaa ja olen lisännyt jalkojen rasitusta salilla ja mahdollisesti kyykkäys tai ottamani juoksuaskeleet viikon alkupuolella aiheuttivat sen hieman heikentyneiden lihasten takia. Nyt vasta alkaa raastamaan päänsisäisiä hermoja tuo jatkuva kipu ja turvotus. Tai sitten ne on ja pysyy kireänä ja kipeänä venyttelystä ja rullailusta huolimatta liian istumisen ja ehkä yksittäisen lihaksen ylirasituksen vuoksi? Yhtäkkisiä liikkeitä en ole tehnyt. Keskiviikon lenkkisauna ja lihasten omatoiminen hieronta saunoessa hieman helpotti asiaa hetkellisesti. Muut saunojat näyttivät kyllä hieman häiriintyvän kun painelin etureittäni lantion lähistöltä herkeämättä.

Luulen tämän johtuvan siitä että oikea polveni ei sykysyllä mennyt alle 90 asteen kulmaan ja painon voin varata kummallekin jalalle tasapuolisesti pitkästä aikaa ja olen lisännyt jalkojen rasitusta salilla ja mahdollisesti kyykkäys tai ottamani juoksuaskeleet viikon alkupuolella aiheuttivat sen hieman heikentyneiden lihasten takia. Nyt vasta alkaa raastamaan päänsisäisiä hermoja tuo jatkuva kipu ja turvotus. Tai sitten ne on ja pysyy kireänä ja kipeänä venyttelystä ja rullailusta huolimatta liian istumisen ja ehkä yksittäisen lihaksen ylirasituksen vuoksi? Yhtäkkisiä liikkeitä en ole tehnyt. Keskiviikon lenkkisauna ja lihasten omatoiminen hieronta saunoessa hieman helpotti asiaa hetkellisesti. Muut saunojat näyttivät kyllä hieman häiriintyvän kun painelin etureittäni lantion lähistöltä herkeämättä.

Itsellä toisinaan kovin jumissa vasemman jalan vastaava. Tiedä sitten, onkio eripituiset jalat tms. Kannattaa kiinnittää huomiota vastapuolelle takareiden ja pakaraosaston hierontaan ja venyttelyyn, koska voivat myös vaikuttaa.

- - - Updated - - -

Miks töissä?

- - - Updated - - -

Kotiin saatana ->

Tässöä jo syöty ja paskalla istuttu. Kohta urheilemaan.

Mä olen niin onnekas että saan kohta viettää yötkin töissä... Muut on varmaan vihreitä kateudesta, tai sitten ei.

Jo 11vuotta kaikki arkiyöt töissä. Wouldn't want it any other way.

Mun läppärin johdosta tullut jo viikon kipinöitä. Onkohan toi vaarallista?

Muistio kaikille:
Jos sormeilet leikattua chiliä, 1. älä kaiva nenää ja 2. mieti kannattaisiko pestä kädet ennen wc:ssä käyntiä.

nimim. kihelmöintiä ylhäällä ja alhaalla

Se käsien pesukin kannattaa tehdä aika ajatuksella sen sijaan, että pikkaisen lirauttaa fairya ja huuhtaisee puolihuolimattomasti käsiä veden alla. Muuten on kyllä mansikka tulessa vähänkään tulisemman chilin kanssa.

Jotkuthan kehoittaa käyttämään oikein hanskoja, mutta menee liian kieroksi omaan makuuni..

Itte oon chilikäsiä pessyt ensin öljyllä ja sit pesuaineella, ajatuksena että kapsaisiini liukenee öljyyn ja öljy kapsaisiineineen lähtee sit pesuaineella. On toiminut ok.

Oikeastihan vahvojen chilien kanssa olis varmaan fiksua ostaa niitä kertakäyttöhanskoja, niin ei pääse tulemaan mitään ikäviä haavereita, mutta omassa köökissäni ei habaneroja voimakkaampia chilejä juuri nähdä, niin enpä ole jaksanut nähdä vaivaa.

Minun länsisiivessä huoneistoani sijaisevassa köökissäni voimakkain käsittelemäni mauste on ketsuppi. Feeliksiä luonnollisesti.

- - - Updated - - -

Sauna palaa, pian se on valmis vastaanottamaan sisäänsä alastoman ruumiini.

- - - Updated - - -

Eli se sisäistää minut ainan tuosta vaan ilman puheita.

#HiljaisenMiehenvalinta

Koko viikonloppu laatuaikaa perheen kesken hiihtokeskuksen mökeissä. Ehdin jo iloita siitä, että sain kuskin pestin vanhempien autossa kunnes isä päätti kaasuttaa koko auton. Äidin navigointi taas oli luokkaa "menet tuosta nyt tuonne sitten ja tuostakin pääsisi mutta mennään kuitenki tuosta". Olis varmaan mennyt matka mukavammin isoveljen kyydissä. Ja onneksi nämä ovat vaan tämmöisiä kerran kymmenessä vuodessa tehtäviä reissuja.

Back
Ylös Bottom