Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks Ultimeetsiaa näkyny vai sätkiikö se ny jossai ojan pohojalla?
Ei mulla ainakaan riitä motivatsuunit tässä vaiheessa ojia haravoimaan. Kyllä sudet sen sieltä syö pois.
Mikäs sen mukavampaa. Nyt vain lähin jänkkä ja sinne upotuskisoihin.
Onko pottupellossa.com tuttu paikka?
Paskojen asioiden top 5:
1. Muuttaminen
2. Muuttaminen
3. Muuttaminen
4. Muuttaminen
5. Muuttaminen
En jumalauta enää ikinä halua nähdä yhtäkään peräkärryä ja pahvilaatikkoa. Paitsi parin kuukauden kuluttua on pakko kun muutan tästä väliaikaiskämpästäni pois.
Paskojen asioiden top 5:
1. Muuttaminen
2. Muuttaminen
3. Muuttaminen
4. Muuttaminen
5. Muuttaminen
En jumalauta enää ikinä halua nähdä yhtäkään peräkärryä ja pahvilaatikkoa. Paitsi parin kuukauden kuluttua on pakko kun muutan tästä väliaikaiskämpästäni pois.

Hoho mä olen muuttamassa toiselle puolelle maailmaa kolmella matkalaukulla![]()
Jos muuttaisin toiselle puolelle maapalloa, niin en kai minäkään sinne mitään perkeleen kirjahyllyä ja parisänkyä raahaa. Varmaan samalla kolmella laukulla pärjäisi itsekin. Vähän eri asioita.
Kenties sulla on sitten liikaa omaisuutta?
Tavaraa oli liikaa, kantajia, laatikoita sekä tavaratilaa taas liian vähän. En myöskään saanut vuokranantajalta avaimia tarpeeksi ajoissa joten kaikki piti raahata yhtenä päivänä, toisin kuin olin alun perin suunnitellut. Koko päivän aikana ehdin syödä yhden proteiinipatukan enkä muistanut juoda vettä. Nyt on vähän nuutunut olo.