Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole! Tämä mukaanlukien 3 päivää röitä. 2015 käynnistyykin mukavasti heti viikonlopun ylitöinä.

Voiko vuoden toisena. ja kolmantena. päivän jo tehdä ylitöitä? Pohjillahan on silloin vasta yksi tehokas työpäivä.

- - - Updated - - -

Minulle taas apteekkari selitti asian toisin päin. Mobilat on sitä vähemmän tehokkaampaa ja voltaren sitä missä on taas enemmän tehoa :D

Mulle on sanottu, ja sitä uskon, että molemmat aineet on täyttä humpuukia. Siksi en ole kokeillut, enkä kokeile, kumpaakaan. Ikinä!

Ettei vaan olisi koko vuoden?^^

Näinkin asian voi toki nähdä.

- - - Updated - - -

Tarttee varmaan mennä jo tänään saksalaiseen elintarvikkeita myyvään mukavaan pikku-puotiin asioimaan, koska huomenna siellä tulee olemaan helvetti irti, kun ihmiset tappelevat viimeisistä nakkipaketeista.

Ostavat kaiketi huippukalliita, mutta huippulaadukkaita saksalaisia jännäreitä. Esim. kahden keikka.

Onneksi on eurosport. Näkee mm. laskettelua ilmaiseksi.

Ostavat kaiketi huippukalliita, mutta huippulaadukkaita saksalaisia jännäreitä. Esim. kahden keikka.

Onneksi on eurosport. Näkee mm. laskettelua ilmaiseksi.

Juu ja tokihan sitä on tuettava muiden maiden yleisradioita ja ostettava kaikki mahdolliset ja mahdottomat sarjat BBC:ltä ja naapurimaista.
Ja ihan kuin tämä ei riittäisi, on sitten itse vielä tilailtava kaiken maailman "ensi-imettäjä" ja "amispojat tuunaa" ohjelmia.

Edelleen sitä mieltä, että Ylelle riittää yksi kanava varsinaisen tehtävänsä hoitamiseen.

Kunhan Matti Röngän juontamat, Kerttu Kotakorven maustamana, ainoa oikeat klo 20:30 uutiset eivät lopu niin ylellä on aina paikka meidän asiallisten ihmisten arjessa.

Onpas täällä hiljaista, kun immeiset vaan lomailee.

Lomailuu. Ihme ku ei pyllyilyy.

Ja ei todellakaan lomaile, joulunpyhissä oli jo ihan tarpeeksi joutavaa joutenoloa.

Talven ensimmäinen paljunlämmityssessio on juuri sovittu. Garaget kylmään omnom.

Huoh. Tästä ei kannata lähteä edes vääntämään. Tosin, tuossa paljussa on muistaakseni joskus nautittu jopa olutta.

Astuttu? Vai jopa astutettu?

- - - Updated - - -

Oluesta kun puhe tuli, voisin ehkä hakea huomiseksi uuttavuotta juhlistaakseni pari yksikköä hylkyolutta.

- - - Updated - - -

Mä oon kerran ollut paljussa. Nautin silloin olutta. Ei ollut miellyttävää se. Röyhtäiseminen nimittäin oli hyvin vaivalloista. Tästä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. Paljut oli sillon uusi juttu. Ainakin Minulle.

- - - Updated - - -

Jos lähtis ulosteelle. Sitten jos rohkenis maitokauppaan. Sielä voi olla muitakin. Valitettavasti.

Teimpäs uunii Italialaisen ricotta-limoncello tortun! Mut tein sen miehekkäällä latinotavalla, kuten seekkerikin tekee. Bodasin käsipainoillakin tänää. Ei ollu salilla juuri ketään. Onkohan loppuviikosta?

Back
Ylös Bottom