Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännittikö ketään muuta aamulla, lähteekö pirssi käyntiin ?
Itsellä toki roikassa auto, mutta tuo akku taisi elää viimeistä talveaan jo viime talvena...
Ei, koska Hondaja sisällä huus 2100W defa. Ex passatillakaan ei olis jännittäny ku ei varmasti lähteny alle -5 käyntiin. Ja webasto aina rikki.
Mua jännitti onko lukot taas jäätyny. Ei ollu. Se on niin hirviän epämukavaa ryömiä tuon takaloosterin kautta sisälle.
Itsellä toki roikassa auto, mutta tuo akku taisi elää viimeistä talveaan jo viime talvena...
Vaikka Honda varsin kelvollinen moottoriajoneuvomerkki onkin, siinäkin on valitettavasti kolmannen osapuolen valmistama akku akilleen kantapäänä kylmien koittaessa.
Oma kaksipyöräinen Hondani lopetti akun osalta yhteistyön edelliskeväänä, mutta uusi Yuasa ja Honda kiitti.
Nää 2 päiväiset työviikot on ihan mukavia, paitsi kun aamulla on-22 pakkasta, silloin jäisin mielummin sänkyyn peiton alle juomaan kahvia.
Joulukuusia saa nyt puoleen hintaan.
Mä ostin tänään miesten golitzihousut, nää on kauheen kivat kun on kerranki kasseilla tilaa roikkua vapaasti.
Olipa hyvää kamaa toi Mobilat-voide! Loukkasin aamulla ranteen hauiskäännössä ja kotiin tullessa laitoin ekaksi Voltaren Fortea, koska ajettelin, että se on tosiaan tehokkain mainospropagandan takia (itekki myyn sitä kaikille asiakkaille :D), mutta eipä se tuntunut auttavan yhtään tai sen vaikutuksen alkaminen kestää niin pirun pitkään. Sivelin vähän Mobilattia ja kaikki kipu katosi sen sileän tien. :thumbs:
Minulle taas apteekkari selitti asian toisin päin. Mobilat on sitä vähemmän tehokkaampaa ja voltaren sitä missä on taas enemmän tehoa :D