Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Siinä mielessä musiikki on tietysti harrastus missä muutkin, että ei siitä saa niin paljon irti jos ei yhtään panosta. Hyviä kuuntelusuosituksia tarjoavat kaverit ovat hyvä juttu, kaikkeahan ei tarvitse ottaa siihen omaan kiertoon sitten. Mulla puoliso hoitaa ison osan tuosta varsinaisesta työstä, itse poimin vain rusinat pullasta (vaikka eivät ne valinnat aina ihan yksiinkään mene).

Joo. Mutta ei mukamas ole aikaa, niin ei tule tutustuttua. Aktiivisempi soittaminen auttaa aina siihen, että tulee kahlattua enemmän musaakin läpi. Ja tosiaan noi tutut on kyllä iso apu.

"HO-HO-HO"

wtf_santa_claus_on_helicopter_with_a_machine_gun-tfb2.jpg

Se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulujuhlaa jollakinlaittomalla taikka sopimattomalla käytöksellä häiritsee,on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihenrangaistukseen, jonka laki ja asetukset kustakin rikoksestaja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Nyt kaikki paljaskikkelöimään!

Ei muuta kuin joulun viettoon.

Liitteet

• d2fb2eb0-be7f-42d2-9162-ab52b229573c_TapatalkEditedImage.webp
    d2fb2eb0-be7f-42d2-9162-ab52b229573c_TapatalkEditedImage.webp
    80,2 KB · Katsottu: 254
Huhhuh, kumpaa oli liikaa lunta vai pihaa? Oli liukaskin vielä. Joku lintu kaatu. Olisko ollu varis. Nyt mä en te mitää. Anopille valmiiseen pöytään. Tarvii samalla kutitella ens kesäks tuuttia alle.

[video=youtube_share;fQ5RZ6RYFyQ]http://youtu.be/fQ5RZ6RYFyQ[/video]

Joka vuosi pitää testata joku erilainen Alkon glögi. Oli paha tänä vuonna. Isän kanssa irvisteltiin, hihiteltiin, irvisteltiin ja juotiin vähä lisää. Nyt kun jaksais käydä auton laittamassa roikan nokkaan niin aamulla saattais päästä painimaan :)

Perkele. Lämpöroikkaa ei saa kiinni, koska sinne hemmetin liittimeen on jossain vaiheessa sulanut tavaraa ja se on nyt sitten jäässä. En jaksa olla aamulla kahdeksalta hiustenkuivaajan kanssa sulattamassa ko. kampetta. Ei sitten mennä painimaan. Menen salille.

Back
Ylös Bottom