Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites extreme anaalysoi viikon iltatyttö: Riikan?

Vaikka en porilainen olekkaan, voisin anaalysoida esimerkiksi sanalla: tissit.

- - - Updated - - -

Huomaatteko kuinka kauan on kulunut tänään aikaa internetissä, ja vasta nyt kerkisin vaiheeseen: iltatytön, tarkastus.

Mites extreme anaalysoi viikon iltatyttö: Riikan?

Vaikka en porilainen olekkaan, voisin anaalysoida esimerkiksi sanalla: tissit.

- - - Updated - - -

Huomaatteko kuinka kauan on kulunut tänään aikaa internetissä, ja vasta nyt kerkisin vaiheeseen: iltatytön, tarkastus.

Tuota tuota, jotenkin tutun näköiset, tissit siis.
Hyvin osuu analyysi Porin ulkopuoleltakin näemmä.

Tuossa istumakuvassa Riikka näyttää kyllä mielestäni vähintään kymmnen vuotta ikäänsä vanhemmalta, mutta ei siinäkään katse ensimmäiseksi kohdistu kasvoihin, if juu nou wat ai miin.

Mitäs kuntit meinaa tehdä joulunpyhinä?

Minä: luen kirjaa.

Mun mielestä nyt olisi paikallaan sellainen poikkeuslaki, että ne paskat, jotka ovat vapaalla ennen joulua maanantain ja tiistain eivät saa pitää kesälomaa.
Ne jotka tunnollisina ovat olleet töissä nämä kärsimyksen päivät saavat taas pitää nämä yli jääneet lomat. Tämä olisi vähintään reilua.

- - - Updated - - -

Veikkaisin, että samaa kuin muutenkin. Normi-arkipäivään verrattuna enemmän punaviiniä ja olusia tosin.

Ilman NAISvaimoa futerkin kävisi tuossa tilanteessa essonbaaris paskalla. Siirtäisi sanitettitilanpykäämistä joulunpyhien ohi.

- - - Updated - - -

Minä en tee ainakaan mitään hyödyllistä. Enkä juo punaviintä. Tuskin oluttakaan. Kinkunkanssa nimittäis on parasta: maito.

Ilman NAISvaimoa futerkin kävisi tuossa tilanteessa essonbaaris paskalla. Siirtäisi sanitettitilanpykäämistä joulunpyhien ohi.

Rakennusaikana tuli kyllä jonkun kerran lähdettyä "kahville" Nesteelle. Ja muutaman kerran menin keräämään marjoja metsästä.

Jos tarkkoja ollaan, niin ajattelin toimeen tarttua vasta 2.1.2015 jälkeen. Loppiaisen jälkeen vasta töihin lepäämään.

- - - Updated - - -

Rapelissa maito on parasta.

- - - Updated - - -

Muuten en oikeastaan maitoa juokaan. Paitsi kahvin seassa.

Minä menen nyt syömään ruokaa ja juomaan kaksi lasillista maitoa, ruokajuomana.

Kirjan parissa taitaa mennä. Kävin hypistelemässä joululahjoja niin ainakin kirjan taidan saada.

Aloitin varsinaisen lomapäivän kävelemällä 2,5 h pakkasessa. Koiria vitutti niin että niiltä meinas naamat irrota. Lupasivat ilmoittaa Anja Eerikäiselle vaikka väitin että kuollut jo. Koirat siis lähes karvattomia hienohelmoja.

Enkä olis itsekkään jaksanu kävellä, mutta vein automobilen huoltoon ja siinä kesti.

- - - Updated - - -

Näläkä saatana. Ja mitä vaihtoehtoja näin kotona olles? Kebab? Kerrosateria? Salaatti citymarketin salaattibaarista? (Johon voi itse lastata 50% kanaa)

Tarvii kysyy vaimolta. Se yleensä tietää.

- - - Updated - - -

No hö. Olisin veikkausvoitoillani ostanut pari arpaa, muttei mikää toiminu tabletilla nyte:(

Hyvää joulua #kalenteri

FullSizeRender.webp

Back
Ylös Bottom