Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Skyrri, onko se jotain maku rahkaa?
Mä suosin Valiota, päärynä-kinuski on uusi suosikki kun tuota kuningatarta tuli vedettyä 500 purkkia.
Kausimaku perkele oli citarista loppu, siat ovat syöneet mun rahkat perkele, tai nyt mättävät niitä kotonaan, ne siat.

Ai kerralla 500 purkkia? Nyt mä sanon että vau.

Datsun tekee taas jotain autoremppaa... Jokohan savu on hälvennyt.

Datsun tekee taas jotain autoremppaa... Jokohan savu on hälvennyt.

Pitää oottaa vielä apuvoimien tulemista paikalle ennen ku alkaa rassaamaan mitään. Osat on taas niin tiukilla!

Joulu-Kairat, tuplana!

Hyvä, että joku on syönyt minunkin puolestani, kun minä olen syönyt tänään vain maitorahkaa ja ns. tavallista ruokaa. Mutta kunhan tämä joulu tästä kunnolla pyörähtää käyntiin, niin Kaira istuu kinkun, torttujen ja suklaan äärellä kuin magneetilla varustettuna! Hooohohohoo.

Huomenta pojat! Ajattelin suorittaa pieniä työsuorituksia tänään. Ihan ajankuluksi. Lääkkeeksi. Mielelle.

Pihistin sumpin ja pakkasin eväät. Ei muuta, kuitti!

Minäkin olen suunnitellut suorittavani niin minimaalisesti työtehtäviä kun vaan mahtollista. Tänään ja huomenna.

Kyllä näin on. Vain tarvittavat liikkeet töissä. Eli siirtymiset kahvi(eli vesi-)tauoille, lounaalle ja kotio.
Aamupalaksi kyrssi, vähän limppua ja kahvi. Kahviin lorautin sekaan vähän Valion tuotetta.

Tänään kinkun paisto, ja pienet tissipeijaiset salilla. Jos olkapää kestää.

Pitäisiköhän minunkin yrittää. Ehdin jo avata työhön liittyvän ohjelman tietokoneella. Voi voi.

dustyxmas07.webp

Täällä kinkkua paistetaan huomenna, mutta kokokehonkuritusta olisi tarkoitus tänään harrastella.
Töissä joutuu olemaan, joten aivan yhtä hyvin voi niitä parhaansa mukaan väistellä.

Minä en yhden hengen taloudessa kinkkua vaivaudu valmistamaan. Iltasella sitten salille kasvattaan omia kinkkuja. Selkäkinkkuja tänään siis.

Back
Ylös Bottom