Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lemppari Skyr löytynyt - veriappelsiini. :kuola:

Sen koostumus on epäilyttävä. Mä tykkään uuniomenasta.

Myydäänkö Suomessa lainkaan maustamatonta Skyriä?

Oisko se sit Skyr vanilla...

Kohta mä lähen menee, kotona vartoo seuraava työmaa.

[video=youtube_share;fn7wsxGZltM]http://youtu.be/fn7wsxGZltM[/video]

Miksi ette tue suomalaista työtä ja osta valion tuotteita?

Eikö rahka aja samaa asiaa?

Minen tiiä ku en oo skyrriä ikinä nähnykkää.

Passkapuhetta. Gatoin nimittäin googlesta. Skyr ja rahka valmistetaan samalla kaavalla. Siiteri ja olut, ei. Olutta pannaan. Siiteriä ei.

- - - Updated - - -

Kallista tököttiä.

Ei kai se maksa ku pari euroa purkki? Halapaa ku saippua.

- - - Updated - - -

ootko ikinä kattonu paljoko nämä hormoonijauhot maksaa. Ne on kalliita!

Se ykkönen on ehrmanni. Ja siksi sitä koska valio tai muut suomalaiset ei osaa tehdä rahkaa joka ei tunnu sementiltä suussa.

Myös skyrrissä maku kohdillaan + lusikasta plussa jos ei oo himassa. Yleesä ostan reissunpäällä tai kotona kaappiin ja nakkaan mukaan.

Köyhien vikinää. Minä syön kyrssiä joka päivä. Luulen, että muut ostamani Valion tuotteet saavat luvan riittää kannatuksesta.
Samaten täällä. Iltaisin tosin aina Ehrmannia. Skyrreistä ehdoton lemppari on vanilja-suklaamuru. Suurin osa mauista on aivan liian makeita, mutta tämä on passeli.

Tänään on humppapäivä.

[video=youtube_share;dCpctB93zIs]http://youtu.be/dCpctB93zIs[/video]

Passkapuhetta. Gatoin nimittäin googlesta. Skyr ja rahka valmistetaan samalla kaavalla. Siiteri ja olut, ei. Olutta pannaan. Siiteriä ei.

Sekä oluen että siiderin valmistuksen keskeinen osa on sokeriliuoksen käyminen; skyrillä ja rahkalla on yhteistä maidon hapattaminen. Yksityiskohdissa on molemmissa pareissa eroa.

Back
Ylös Bottom