Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Happiness is belt-fed

Kuinkahan kauan kestää ennen kuin piippu sulaa :D
Aika rambomaista touhua, kun pitää kävellessä ampua :D

- - - Updated - - -

Ps. Pihistin sumpin.

- - - Updated - - -

Pss. Otsonaattori valmistuu pikkuhiljaa. Komia tulee!

- - - Updated - - -

Psss. Sumpin jälkeen menen gymille lukeen seiskaa ja kyykkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nokasta räkä virtaa kuin keväinen Amazon.

Volvo siis.

Sain virtaa Amazonista.

Kävinkö siis matkoilla virkistäytymässä vai sainko kaapeleilla virtaa Volvosta.

Mitä tämä nyt taas on.

Menen pois.

Hyvästi.

Nyt täytyy pyytää anteeks :nolo:

- - - Updated - - -

Oon salannu teiltä jutun

- - - Updated - - -

Pakko olla rehellinen

- - - Updated - - -

Mulla alkoi 2,5 viikon loma

Mulla alkoi viikonloppu.

Se on. Esim haulikkoradalla kun puoliautomaatin iskuripiikki juuttuu etuasentoon. Alkaa nimittäin, kuntit, se lipas tyhjenemään.
Se hakkaa hetken mukavasti. Voi varmaan kokeneellakin ekalla kerralla lirahtaa housuun, tulee aika puskista kuitenkin.

Mun jännin tilanne taitaa olla vinosyöttö. Ja ampumisesta ei kukaan enään maksa. Eipä tosin tullut lupiakaan hommattua, vaikka suht helpolla ois saanut hakea. Joten ei tarvi enään reenata ihmisten tappamista, luetaan maalitauluun ampuminen. Niin ei nettipolliisi tuu kotoo hakeen.

Pitiki valita tää päivä shoppailupäiväksi. :D Liikenteessä oli ruuhkaa ja sai edetä ruhtinaallisella 10 km/h vauhdilla. No löyty kuitenkin jotain ku satku meni ostoksiin. Treenikampetta ja muuta mukavaa tarttui mukaan. Jalatkin sain treenattua loppujen lopuksi salilla!

Hola!

- - - Updated - - -

Meinasin sanoa, että eka lomapäivä kohta takana. Mut tää mikää lomapäivä oo vaan perus lavvantai. Maanantai on lomapäivä. Lukiko kaikki? Lomapäivä.

- - - Updated - - -

Kävin kyttää naapurin mettässä kuusiakin. Mutta totesin, että vittuakos mä kuusta laitan. Ei ees vietetä joulua kotona. Aatto anoppilassa missä on kuuset, kinkut ja setit. Joulupäivä porukoilla missä kuuset kinkut ja setit. Sit muijan mummulassa samat shitit. Ei tarvi siivota neulasia ja kantaa kuusenratoa naapurin mettään.

Back
Ylös Bottom