Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs se oli, meni varmaan vähän ohi ?

Aikoi päivittää tinder profiilinsa huippukuntoon.

- - - Updated - - -

JohnyV;4772008Moni käyttöliittymä olisi parannettavissa: heteromiehelle luontevin tapa olisi kuitenkin käyttää laitetta kuin laitetta vasaralla hakkaamalla. Kuitenkaan sanoi:
naula.[/I]

Kotiteollisuus-yhtye on samoilla linjoilla teidän kanssanne. Hehän ilmoittavat käyttävänsä ainoastaan lyömäsoittimia.

- - - Updated - - -

Mä oon muuten mokannu tänään jo toisen kerran tänne viestiä kirjoittaessani. Joku vois luulla, että olen pienessä huppelissa.

Eise mitään. Taidan ehtoolla saunomisen ja tölsyn kattelun lisäksi kuunnella hieman hevimetallia. Esimerkiksi teosta IV – One With The Storm.

elämä on tulta

Mitenkähän väkisin raitistuneella Eventalla?

- - - Updated - - -

Minkähänlainen hulkkonen sillä on?

- - - Updated - - -

Minä veikkaan pienikätistä ja heleä äänistä.

Nyt on kuulkaas laitettu kaikki kuntoon! Hulkkonenki on semmonen väkisin otettava.

Minä kyllä haluaisin tämmöisen palapelin

Tuossa on kyl ihan liikaa käsiä tekemässä tuota palapeliä.

:kuvia:

Taka-alaviistosta. Voit samalla hieman kumartaa eteenpäin, jalat ristissä seisten.

- - - Updated - - -

Oho. Nakkerit.

- - - Updated - - -

Onko nyt valmistujaismokat?

Ei kuule nakkerit tee mitään kuvilla mun tukisukkahousuista.

On valmistujaismokat. Luultavasti lennän naamalleni jossain vaiheessa, kun oon niin huono kävelemään korkkareilla.

- - - Updated - - -

Tarkoititko?

Tarkoitin.

Eikös se Irma ollut, joka Harrista tykkäsi ?
Nyt kannattaa mennä Helsinkiin Tinderöimään.

Ei kannata. Koska: Harri oli menossa leville.

Oletpas kuunnellut "juostenkusten" aamun lähetyksen kun moni oleellinen asia on jäänyt kuulematta. Harrin LeviJoulustaki puhuivat useaan otteeseen.

Lööppiketjuun tää kuuluis, mut en jaksa vaihtaa sivua: Mies tarttui naisen haarakiilaan kuntosalin saunassa. Kuka tunnustaa. Kunteista ja mimmeistä?

Nainen makasi kaikessa rauhassa silmät kiinni infrapunasaunan lauteilla, kun tunsi äkisti jonkun kopeloivan jalkoväliään. Ahdistelija oli 48-vuotias mies. Erikoissauna oli nais- ja miesasiakkaiden yhteiskäytössä.

Vikkeläliikkeinen mies ehti vetää bikinien alaosan haarakiilan sivuun ja koskettaa uhriaan sen alta.

Ja huhut kertoo, että oli jopa niin vikkelä mies että ehti hetken sormettaankin.

Tarina ei kerro ehtikö vikkeläliikkeinen mies vetää käteen siinä muiden touhujen lomassa.

Ei kannata. Koska: Harri oli menossa leville.

Oletpas kuunnellut "juostenkusten" aamun lähetyksen kun moni oleellinen asia on jäänyt kuulematta. Harrin LeviJoulustaki puhuivat useaan otteeseen.

Fakin palaverit.

- - - Updated - - -

Pakkikseen kerkee kyllä hyvin kirjoittamaan palaverissakin, mutta ratioo ei oikeen saa kuunneltua.

Happiness is belt-fed

Kuinkahan kauan kestää ennen kuin piippu sulaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom