Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä sain kirvoitettua työkaverista naurut kun lohdutin että ei tästä minun pilkunnussimisesta kannata niin kauheasti välittää. Vaikka tietty oikeasti kannattaa.

Minä taas pyysin anteeksi eräältä asiakkaalta, jota kutsun tässä leikkisästi nimellä vittunaama. Se oli semmoinen jouluinen kaikki kuntoon jumalauta -teko.

- - - Updated - - -

Tulipas paha mieli siitä anteeksipyynnöstä.

- - - Updated - - -

Pitääpäs soittaa perään ja vetää takasin.

Vissiin aamulla nukutti hyvin kun olin nukkunu kaikki herätykset ja torkut ohi. Vasta "nyt pitää jo ihan oikeasti herätä" -herätyksen kohdalla tuli avattua silmät. Se on kyllä niin räimäkkä se herätysääni, että pakko on raapia silmät auki. Tykkään heräillä lempeisiin sointuihin, mutta ilmeisesti nyt alkaa olla Kairan korpoosi niin väsy, että on otettava järeämmät herätykset käyttöön.

Minä taas pyysin anteeksi eräältä asiakkaalta, jota kutsun tässä leikkisästi nimellä vittunaama. Se oli semmoinen jouluinen kaikki kuntoon jumalauta -teko.

- - - Updated - - -

Tulipas paha mieli siitä anteeksipyynnöstä.

- - - Updated - - -

Pitääpäs soittaa perään ja vetää takasin.

No regrets.

Mikä muuten Teillä kullakin on herätysäänenä? Puhutaan siis vain näistä tiki-tiki-tikitaalisista herätysäänistä.

Mulla on RHCP - Road Trippin. Sitä ennen oli Röllin tunnari.

Mitä mä tekisinkään ilman pakkista. Kävin vähän hauskuuttaas toimiston tyttöjä pakkiksen vitsejä -ketjun vitseillä. Mm. porsaanreijällä ja erektiovitsillä. Kylläpäs sain taas kikatusta aikaan.

-Saitko
-Oisin saanu
-Et saanu
-Olis antanu
-Miksei antanu
-Ei ollu kortonkia
-Oisit käyny ostamassa
-Ei ollu kokua
-Mitä kokua
-Larke
-Niin, larke mutta löysä

Mulla on aina se herätysääni mikä on tehtaalla asennettu kämmenpuhelimeen.

- - - Updated - - -

Kämmenpuhelimen mikrosiruun: soimaan.

- - - Updated - - -

Voiko sitä muuttaa?

Sama retinassa: naapuri väittää että se mun retinaherätysääni muistuttaa ihan porkkarin taustamusiikkia. Sitten se vielä kuvittelee että haluaisin vaihtaa sen.

- - - Updated - - -

Vivi's theme (Final Fantasy IX). Sitä ennen oli Dexterin tunnari.

Hmmmm... nörttihälytyskellot pirisee...

- - - Updated - - -

Viimeisin peli mitä itse olen pelannut oli: tervapata.

Mikä muuten Teillä kullakin on herätysäänenä? Puhutaan siis vain näistä tiki-tiki-tikitaalisista herätysäänistä.

Mikähän se noista on? Its en tietä, koska en käytä milloinkaan tikitaalista herästysä. Herään aina lempeästi(analogisesti) sarastusvalon avatessa hissunkisuun radiorokin soimaan.

IMG_5324.webp

Noista vitseistä vielä. Suomalaiset vitsit ei aina taitu ulkomaalaisittain. Taannoin ravintelilounaalla Fransmannit päivittelivät että ei oo mittään positiivista, ja että pakko olla jotain positiivista. Totesin siihen, että aina on positiivista, kuten tautitestin tulokset. Eli "there is always something positive like the result of sex diseases test". Ja muut pysästy että "Oh, ok. Umm *awkward* We hope it will get better". Sitten sai selitellä että oli vittu joke. Lopuks sanoin jokaista yksitellen vittunaamaksi.

Back
Ylös Bottom