Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi sitä Vartiaista hehkutetaan. Ulkonäön tai musiikillistenkaan avujen puolesta.
Jee.
O-ou. Nyt vokotilla sappi kiehahti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi sitä Vartiaista hehkutetaan. Ulkonäön tai musiikillistenkaan avujen puolesta.
Olen tässä käymässä isäni työpaikalla ja tuli vaan mieleen, että miksi työmiesten kalenterit on aina tällaisia?
kastui housu.
Tuli mieleen tuosta kalenterista, että en oikein kykene katsomaan Sons of Anarchya kun mielestäni ei ole uskottavaa, että tuollaiset jengiläiset eivät kiroile mitään pahempaa kuin "hemmetti" ja niiden NAISkalenterissa siellä korjaamolla on kaikilla alusvaatteet päällä, siis myös tissit piilossa. Olisivat tehneet sen jollain toisella kanavalla saatana.
Muissa uutisissa: työmatkalla kastui housu. Kahvi hyvää.
Jee. Tiketit: tsek.
Minne? Tuliko ne AC/DC liput tänään myyntiin...
Mistä lähtien töissä on joutunu tekee hirveesti töitä. Tarvittais jotai liitto-oravaa.
Mistä lähtien töissä on joutunu tekee hirveesti töitä. Tarvittais jotai liitto-oravaa.
Ne justiinsa, juuvittu.
Ne justiinsa, juuvittu.