Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloitin, aamuni; mokalla.

- - - Updated - - -

Kuinkas muilla hurisoo?

Myös tuli mokattua.

Nyt olen kirjautunut valmiiksi sisään lippupalveluun, odotellaan nyt kellon käyvän kohti: yhreksää.

Täytyy vaan välillä sielä klikkailla, ettei se heitä mua ulos hoo: hetkellä.

Minkähän takia juuri Hoo:hetki on se kaikistä tärkein hetki? Onko se jonkun vitunhomon keksimä, että kirjain Hoo on se täkein: kirjain.

- - - Updated - - -

Se jaarittelusta, nyt edessä:

haart wöörk, onely

Huomenia. Minkä takia joulun alla iskee aina ihan mahroton kiire? Onko sekin sen vitunhomon keksintöä, että jouluksi pitää saada kaikki kuntoon, jumalauta?

Mä olen satarosenttisen varma, että toi jouluksi kaikki kuntoon jumalauta on NIMENOMAAN jonkun vitunhomon keksimä. Ei kukaan muu noin vammasta juttua voi etes keksiä. Paitsi tietysti: naiset.

Vitunhomo tai naisasianainen on jouluhössötyksen takana. Esim. Ultimecia. Sielä se tekee rosollia ja laatikoita paikat märkänä, siis jouluksi jumalauta.

- - - Updated - - -

Paikoilla tarkoitan tietenkin erilaisia raajojen välejä.

- - - Updated - - -

Kuten esimerkiksi käsivarsivarikko, eli arm pit.

- - - Updated - - -

Jos nakkerit olis jo online, ne olis sanonu, että pimppi.

- - - Updated - - -

Mutta onneks nekin on lippupalvelun jonossa.

Zervuska haidis! Taas kustannuksia aiheuttamaan. Onneks tänää saa hyvän joululounaksen.

Onkohan futerilla sama tekniikka kuin allekirjoittaneella ylä-asteella, eli pöydällä on NMT/GSM puhelin valmiudessa puhelua varten. Numero lippupalveluunkin on näpytelty jo valmiiksi näytölle.

- - - Updated - - -

Ja muna kädessä.

- - - Updated - - -

London Nackers: online

Onnea futerille lipun metsästykseen.

Kiitos.

- - - Updated - - -

Onkohan futerilla sama tekniikka kuin allekirjoittaneella ylä-asteella, eli pöydällä on NMT/GSM puhelin valmiudessa puhelua varten. Numero lippupalveluunkin on näpytelty jo valmiiksi näytölle.

- - - Updated - - -

Ja muna kädessä.

- - - Updated - - -

London Nackers: online

Juurikin tämä tekniikka. Paitsi että kikkeli on puntissa, kädet on näppäimistöllä. Ensisijainen ostelureitti on tuo verkkokauppa, mutta jos se kyykkää, on puhelin tossa hollilla.

Onnea Hämeenlinna. [Dressman-äänellä]

- - - Updated - - -

Hohohohooo tulee ihan mieleen karismattoman Jenni Vartiaisen keikka josta en muista yhtikäs mitään!

- - - Updated - - -

Lepsu homma.

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi sitä Vartiaista hehkutetaan. Ulkonäön tai musiikillistenkaan avujen puolesta.

Back
Ylös Bottom