Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johny, korjaa pikaisesti sun sigu. Kahdet lainausmerkit ei sovi sisäkkäin.

- - - Updated - - -

Vähän sama juttu, kuin noissa samaa sukupuolta olevien makuukammarijutuissa. Ei sovi kaksi tappia yhteen.

Ai kamala.

- - - Updated - - -

Totta töriset kuomaseni.

- - - Updated - - -

Nyt on ihan lähellä se, että mä lähden räjäyttämään mun peksit.

Ei oo vieläkään ihan normaali olo. Pää tuntuu ihan semmoselta täysin tyhjältä peltisankolta. Jossa on muutama peruna.

- - - Updated - - -

en enää ikinä mene pikkujouluihin

- - - Updated - - -

enkä varsinkaan juo siellä mitään

- - - Updated - - -

ja jos juon niin pysyn ainakin terävistä erossa

- - - Updated - - -

ja jos jotain teräviä maistankin niin en tequilaa

- - - Updated - - -

ja jos nyt joku semmosta tarjois niin en ainakaan ilman sitruunaa juo sitä

- - - Updated - - -

suoraan pullosta varsinkaan

- - - Updated - - -

varsinkaan saatana

Enpä tiedä vielä minäkään mitä teen isona, mutta eiköhän se selkiä sit hautajaisiin mennessä.

Riittää kun työ ois mukavaa ja lisäksi tarjoaisi haasteita. Siinä varmaan syy, miks viime työ alko tympiin ja irtisanouduin n. 5 v jälkeen vakituisesta virasta. Joka päivä oli työporukan ansiosta kun ois vapaa-ajalla ollut. Se ei tuntunut työltä lähes ikinä, mutta haastetta se ei tarjonnut tai niihin ei jaksanut tarttua. Se laiskistuttaa ihan helvetisti, kun ei oo pakko tehdä. Mielummin sitä juo kahvia tai nukkuu vaikka päikkäreitä, jos ei pakko oo puuhailla, kun alkaa selvitteleen vapaaehtoisena jotain vikaa.

Onko tuo Anneli Auer syyllinen vai ei? Voisko joku kertoo. :D

Tää dokkari siitä ainakin niin hämärä, että tiedä mitä ajatella.

Pakkohan sen on olla. Kato nyt sitä!

Hei miks mulla on päällä neulemekko josta en edes tykkää? Koska ammattini puolesta voin pitää hölmöjä vaatteita ja se on ihan ok. Löytyisköhän jostain vielä jotkut tosi rumat kengät tähän lisäksi? Jos ei muuta niin kaapista Ainot.

Pakkohan sen on olla. Kato nyt sitä!

Hei miks mulla on päällä neulemekko josta en edes tykkää? Koska ammattini puolesta voin pitää hölmöjä vaatteita ja se on ihan ok. Löytyisköhän jostain vielä jotkut tosi rumat kengät tähän lisäksi? Jos ei muuta niin kaapista Ainot.

No on se kyllä ainakin helvetin kylmän oloinen naisihminen.

Hmmm... riippuen neulemekosta riippuu minkä aineen opettajalta näytät. Kuulostaa, että olet tämän päivän heilunut äidinkielen tai vaikka historian opettajana.

No on se kyllä ainakin helvetin kylmän oloinen naisihminen.

Hmmm... riippuen neulemekosta riippuu minkä aineen opettajalta näytät. Kuulostaa, että olet tämän päivän heilunut äidinkielen tai vaikka historian opettajana.
No kyl mä heilun ihan joka päivä enkun opena. Mutta kieltämättä tää mekon kuviointi viittais vähä jonneki esihistoriaan... :D

No kyl mä heilun ihan joka päivä enkun opena. Mutta kieltämättä tää mekon kuviointi viittais vähä jonneki esihistoriaan... :D
Juu, mutta vaatteista on kiva päätellä mikä aineen opettaja tänään kyseessä. Näin tein eksän kanssa, kun yhdessä asuttiin. :D

Jos mä ny jättäsin sen pariskunnan leikit kuitenki ihan omaan arvoonsa ja unohdetaa noi tollaset vaihtoehdot kokonaa.

Tatuointeja veljellä ei oo, eikä varmaa tuu.

Ehkä mä sit lopetan lahjaideoiden jakamisen tämän vastauksen jälkeen. Rahasta nykymaailmassa pitää kaikki eikä turhaa krääsää kerry nurkkiin. Jos pikkuveljesi pitää pelaamisesta, mulla ois sekä pc- että ps3 pelejä halvalla myynnissä huutonetissä. Jos kiinnostaa, yhteyden saat deittipalstalla olevan sähköpostiosoitteen kautta, jossa voin kertoa linkit pelipaketteihin. Koska tunnus sisältää nimeni, en viitsi sitä julkisesti foorumille kertoa.

Minulla on ongelmia. Ruokavarastot ovat ehtyneet ja gym-jumpan pullottama kehoni kaipaisi einestä enkä jaksaisi lähteä kauppaan. Lisäksi: pitäisi tiskata.

Osta niille jonnekin kivaan raflaan lahjakortti. Saa yhteistä aikaa ja tulee varmana käytettyä. Ehkä jokin josta itse tykkäät, mutta he eivät ole koittaneet :)

- - - Updated - - -

Minulla on ongelmia. Ruokavarastot ovat ehtyneet ja gym-jumpan pullottama kehoni kaipaisi einestä enkä jaksaisi lähteä kauppaan. Lisäksi: pitäisi tiskata.
Mulla on pakastin ylitäynnä lihaa. Sekin on ongelma, erilainen.

- - - Updated - - -

Nyt pihistän sen sumpin!

Mää rakennan pojat otsonaattoria. Hurautin tuonkin rojektin käyntiin 2 v hiljaiselon jälkeen. Se mitä otsonoin, jää vielä arvoitukseksi.

Back
Ylös Bottom