Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä!

- - - Updated - - -

Minä taas puhuin äsken huutopuhelun asiakkaan kanssa, jota kutsun tässä leikkisästi nimellä vittunaama.

- - - Updated - - -

Vitsi kun ois nyt tommonen reissuvagina ja seesamiöljyä. Se saattas rauhottaa.

- - - Updated - - -

Ja nyt kuntit --> kohteeseen.

Hiano vagina.

Miksköhän muuten naisten seksilelut ovat paljon enemmän esillä ja koetaan hauskoiksi.

Jos esim. Olavin 62v matkalaukussa surisisikin sellainen leikkisä motorized anal cavity of Margareth Thatcher pidettäisiin Olavia pervona ja katsottaisiin kieroon.

Tuo muuten on täysin totta. Kävellessä kaluliikkeen ohi oli näyteikkunakin täynnä tekokikkeleitä, mutta miehille suunnattuja toosia vaan muutama. Harva kuitenkaan tykkää miekkailla kumisen patukan kanssa. Mielummin kalu tuppeen, sano.

Ei ole Keekitkään kuin ennen Kiikit. Vaikka kuulemma viikset. Lehdessä oli otsikossa, en uskaltanut katsoa kuvaa.

Tilailin tavaroita, eivät taida ehtiä kokin punttiin.

Tuo muuten on täysin totta. Kävellessä kaluliikkeen ohi oli näyteikkunakin täynnä tekokikkeleitä, mutta miehille suunnattuja toosia vaan muutama. Harva kuitenkaan tykkää miekkailla kumisen patukan kanssa. Mielummin kalu tuppeen, sano.

Tää on taas näitä asioita, jossa maskulinismi-liikkeellä olisi kyllä työnsarkaa.

- - - Updated - - -

Ei ole Keekitkään kuin ennen Kiikit. Vaikka kuulemma viikset. Lehdessä oli otsikossa, en uskaltanut katsoa kuvaa.

Tilailin tavaroita, eivät taida ehtiä kokin punttiin.

Mitäs siellä kokin puntissa pullottaakaan ?

- - - Updated - - -

Asialinjalla, taitaa riippua mistä maasta tilasit.

Juoksenteluvermeitä itselle ja puoliskolle. Ritanniasta. En epäile poninkaallista kustia vaan Suomen. Se on ainakin meillä päin yleensä hidas ja huono.

Voi kyllä tiukaksi vetää, mutta mahtollisuuksien rajoissa kuitenkin. Riippunee mestasta. Sportsdirectistä tulee aina vauhdilla.

Mä en yhtään tiä mitä ostasin pikkuveljelle joululahjaks :/

35m 6mm sisal köyttä motonetistä. Kivaa emännän kanssa pidemmäksi aikaa, jos mielenkiinto riittää. Hinta on halpa. Seksikeinu on kalliimpi vaihtoehto tai tatuointilahjakortti.
Ps. mulla on tylsää ja kohta pitäs puhua ruotsia kuin virkamies konsanaan saadakseen yhden turhan merkinnän lärpäkkeeseen joskus tulevaisuudessa.

Ps. mulla on tylsää ja kohta pitäs puhua ruotsia kuin virkamies konsanaan saadakseen yhden turhan merkinnän lärpäkkeeseen joskus tulevaisuudessa.

Ai että, kun muistan tuon jännittäneen aikoinaan. Kyllä taso oli ainakin meillä aika matalalla, kun sain itse muistaakseni kolmosen arvosanaksi. Jokunen siellä jätti läpäisemättäkin tosin.

Kuntit, Kuntit! Tässä on ollut aikalailla näitä röitä. Olisko mitään välikevennystä? Jotain mukavaa ja viatonta?

- - - Updated - - -

Ai että, kun muistan tuon jännittäneen aikoinaan. Kyllä taso oli ainakin meillä aika matalalla, kun sain itse muistaakseni kolmosen arvosanaksi. Jokunen siellä jätti läpäisemättäkin tosin.

Minä vanha alisuoriutuja pääsin ruotsalaisittain kakkosella läpi.

35m 6mm sisal köyttä motonetistä. Kivaa emännän kanssa pidemmäksi aikaa, jos mielenkiinto riittää. Hinta on halpa. Seksikeinu on kalliimpi vaihtoehto tai tatuointilahjakortti.

Jos mä ny jättäsin sen pariskunnan leikit kuitenki ihan omaan arvoonsa ja unohdetaa noi tollaset vaihtoehdot kokonaa.

Tatuointeja veljellä ei oo, eikä varmaa tuu.

Muistelisin läpäisseeni koko koulutushistoriani puhumatta koulussa kertaakaan ruotsia. Myös enklannin puhuminen jäi vähemmälle. Sekä saksan. Lopputulos, osaan suomea, välttävästi.

- - - Updated - - -

Lukio oli siitä kätevä, että kun sen on juostenkusten suorittanut: jatko-pinnoissa laskettii kielten kurssit suoritetuiksi koska oli käynyt lukion ja oletettavasti osasi kieltä. Olettivat väärin.

- - - Updated - - -

Muuta hyötyä lukiosta en näe kokeneeni.

- - - Updated - - -

Menisin muuten heti kouluun, mutta kun tilanne on etelleen sama kun ysiluokallakin, että en tiedä mitä sitä haluis tehä isona.

- - - Updated - - -

Tai no ne mitkä vois kiinnostaa on liian vaativia koulutuksia. Niitä ei minun lahjoilla juosten kusten suoriteta.

- - - Updated - - -

Esimerkikis, voisi olla kiva olla arkkitehti.

Back
Ylös Bottom