Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä!

Mitä sulla on päällä?

- - - Updated - - -

Oho.

- - - Updated - - -

Irma on ihan varmasti paljaaltaan! Sohvalla piereskelmässä.

- - - Updated - - -

Nahka nahkaa vasten.

- - - Updated - - -

Naggerit pergele!

Enkä ole! Vaatteet päällä istun kangassohvalla. Eikä edes pieretä.

Eventan antamiseen en vielä liputtais, että keilistille lohkeis. Hän on vähän huithapeli muutoinkin. Tarvis enemmän kliinistä testaamista.

Tämä nyt on varsinaista paskapuhetta!!! Minä annan hyvin harvoin! Otan kuitenkin sitä useammin, ns. yllätysseksiä

Meillähä on tietty tiilikatto, niin ei tartte tuollaisia pelätä.

Tietty jos naapurin katto lentää vaikka omasta akkunasta sisään, voisi se vähän riepoa.

Pelkällä aluskatteella voisi kyllä olla vähän humisevaa ja reilut lämpöhukat.

No toivottavasti sulla on sielä jotain eristettäkin, ettei pelkkien tiilien varassa oo sähkölasku!

Mutta hei. Mä meen tänään selkäsaunaan. Ja kyykkään. Kylläpä jännittää jo valmiiks. Että kuinka voimakkaana sitä taas on.

No toivottavasti sulla on sielä jotain eristettäkin, ettei pelkkien tiilien varassa oo sähkölasku!

Kyllä kyllä, mutta kyllä tuo kevyesti sammaloitunut ja hyvin lumet eristeenä pitävä tiili jonkin verran eristää. Tarkenee hiiret välikatolla katsos.

- - - Updated - - -

Kyllä muuten kovalla sateella tiilikate on mahtava peltiin verrattuna. Ei sitä ropinaa jaksa kukaan kuunnella.

Kehtaiskohan sitä jo lähteä imeskeleen mureketta naamioon. Nyt on kyllä keskiviikko. Eilen olis ollu murekepäivä.

Mureketta. Perunamuusia. Suolakurkkua.

- - - Updated - - -

Kyllä muuten kovalla sateella tiilikate on mahtava peltiin verrattuna. Ei sitä ropinaa jaksa kukaan kuunnella.

No joo, mutta kyllä mä tykkään, että se sade ei tuu siitä katteesta läpi...

- - - Updated - - -

Vähän niinku olis käteenvetämätöntä servettiä koko katto.

No joo, mutta kyllä mä tykkään, että se sade ei tuu siitä katteesta läpi...

Eipä se kyllä juuri tulekaan, kun tiilet on kunnolla ladottu.
Yleisesti ottaen peltikatekaan ei ole kyllä vesitiivis. Konesaumattu on uutena uutena teoriassa, mutta ilman aluskatetta en sitäkään huolisi kondenssivesien vuoksi.

Back
Ylös Bottom