Noniin, kuus päivää työkyvyttömyyttä. Hyvä tohtori kielsi myös tiskauksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi muuten tulostimet on aina pikkuisen ärsyttäviä? Minä pyysin tätä masiinaa tulostamaan sivut 1, 3, 5 ja 7. Nyt se sitten tulostaa KAIKKI sivut. Niitä on vissiin joku 18. Haist ny home.
Aha. Nyt se sitten tulostaa kaikkien sivujen LISÄKSI vielä nuo sivut 1, 3, 5 ja 7. Vittu tätä laitteiden sielunelämää.
Saakohan keilaamisella vittua baarissa? Kellään kokemusta? Lätkäjätkä, vormulakuski tai golfari niin saanti taattu. Mietin vaan jos alan ammattikeilaajaks niin millai naishommat sujuis.
Kyllä nyt kuulkaa. Olo on helpottunu, kun paperityöt on tehty ja on taas yhden askeleen lähempänä unelmaa.
Kirjoititko kirjeen, jossa tunnustat rakastavasi minua?
Kuinkas se penkki?
Baarivitusta en osaa antaa sanaani.
Minä oon kyl antanu keilistille, mutta eihän siitä mitään tullu. Heti 10 vuotta myöhemmin tuli hirveet ongelmat.
Niin. Mun elinikäinen unelmahan on olla Judohemmon morsian.
Mun ainoa lappu kusi jo Jokereihin (vaikka alkuun ajattelin että häviävät ja toisekseen olin ensin, että en lyö sitä peliä ollenkaan). Että se siitä. Olisin kyllä tarvinnu ne rahat. Vaihtoauto on nimittäin jo katottuna, nyt joutuu kolmisen tonnia ettiin naulakkoon ripustettujen takkien taskuista. Aloitan täältä työpaikalta. Jos ei löydy, täytyy kaivaa taksilla-ajelutakki kotoa esiin. Ei sieltä varmaan kaikki ole takapenkkien väliin pudonnut.