Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi muuten tulostimet on aina pikkuisen ärsyttäviä? Minä pyysin tätä masiinaa tulostamaan sivut 1, 3, 5 ja 7. Nyt se sitten tulostaa KAIKKI sivut. Niitä on vissiin joku 18. Haist ny home.

Aha. Nyt se sitten tulostaa kaikkien sivujen LISÄKSI vielä nuo sivut 1, 3, 5 ja 7. Vittu tätä laitteiden sielunelämää.

Miksi muuten tulostimet on aina pikkuisen ärsyttäviä? Minä pyysin tätä masiinaa tulostamaan sivut 1, 3, 5 ja 7. Nyt se sitten tulostaa KAIKKI sivut. Niitä on vissiin joku 18. Haist ny home.

Aha. Nyt se sitten tulostaa kaikkien sivujen LISÄKSI vielä nuo sivut 1, 3, 5 ja 7. Vittu tätä laitteiden sielunelämää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt kuntit keila kulkee! 180 keskiarvolla pukkaa sarjaa! Ei ees duunit vituta.

- - - Updated - - -

Saakohan keilaamisella vittua baarissa? Kellään kokemusta? Lätkäjätkä, vormulakuski tai golfari niin saanti taattu. Mietin vaan jos alan ammattikeilaajaks niin millai naishommat sujuis.

Kuinkas se penkki?

Baarivitusta en osaa antaa sanaani.

Saakohan keilaamisella vittua baarissa? Kellään kokemusta? Lätkäjätkä, vormulakuski tai golfari niin saanti taattu. Mietin vaan jos alan ammattikeilaajaks niin millai naishommat sujuis.

Minä oon kyl antanu keilistille, mutta eihän siitä mitään tullu. Heti 10 vuotta myöhemmin tuli hirveet ongelmat.

Kyllä nyt kuulkaa. Olo on helpottunu, kun paperityöt on tehty ja on taas yhden askeleen lähempänä unelmaa.

[video=youtube_share;hXsiOx0dg38]http://youtu.be/hXsiOx0dg38[/video]

Kuinkas se penkki?

Baarivitusta en osaa antaa sanaani.

Tähän se kaatuu. Mummojen painoilla penkkailen. Tekosyynä väitän aina, että kohtuuttoman pitkät kädet. Satkun voin penkkailla.

Minä oon kyl antanu keilistille, mutta eihän siitä mitään tullu. Heti 10 vuotta myöhemmin tuli hirveet ongelmat.

Eventan antamiseen en vielä liputtais, että keilistille lohkeis. Hän on vähän huithapeli muutoinkin. Tarvis enemmän kliinistä testaamista.

Nyt ois possua tarjolla täällä, 1.3 kg pitäisi hävittää, ei taida yhdeltä istumalta mennä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
HYVÄÄ huomenta!

Rahaa tulee taas eilisen mestarien liiga-kierroksen johdosta ovista ja postiluukuista.

- - - Updated - - -

Tällä yritän peitellä sitä, että vaikka voitolle jäinkin reilusti eiliseltä, niin kyllä se hieman kirpaisee, kun yhdestä pelistä jäi isoin lappu kiinni. Tuolla olisi kuitattu ensi kuun palkka. Bruttona.

- - - Updated - - -

Ai niin, Kalpa-HPK ja Tappara-Pelicans pitivät myös lätkärintamalla. TPS-Sport olisi pitänyt päättyä tasan. Toisaalta, suotakoon tuo Sportille.

Mun ainoa lappu kusi jo Jokereihin (vaikka alkuun ajattelin että häviävät ja toisekseen olin ensin, että en lyö sitä peliä ollenkaan). Että se siitä. Olisin kyllä tarvinnu ne rahat. Vaihtoauto on nimittäin jo katottuna, nyt joutuu kolmisen tonnia ettiin naulakkoon ripustettujen takkien taskuista. Aloitan täältä työpaikalta. Jos ei löydy, täytyy kaivaa taksilla-ajelutakki kotoa esiin. Ei sieltä varmaan kaikki ole takapenkkien väliin pudonnut.

Mun ainoa lappu kusi jo Jokereihin (vaikka alkuun ajattelin että häviävät ja toisekseen olin ensin, että en lyö sitä peliä ollenkaan). Että se siitä. Olisin kyllä tarvinnu ne rahat. Vaihtoauto on nimittäin jo katottuna, nyt joutuu kolmisen tonnia ettiin naulakkoon ripustettujen takkien taskuista. Aloitan täältä työpaikalta. Jos ei löydy, täytyy kaivaa taksilla-ajelutakki kotoa esiin. Ei sieltä varmaan kaikki ole takapenkkien väliin pudonnut.

Jos ei naulakosta löydy, voi olla pihaankin tippunut noita taskurahoja.

Tänään on pakko vetää ristivetoja Mestarien liigaan. Paljon merkityksettömiä (ainakin toiselle) pelejä.

- - - Updated - - -

Pakkohan tuollainenkin oli tehdä:

8-kohteen veto
Kokonaiskerroin:
115858.81

- - - Updated - - -

Mestarien liiga: X.

Back
Ylös Bottom