Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi saatana, ei oikein herätä positiivisia tuntemuksia tuo vastaus.

Oletteko uskaltanut treenata lainkaan ?

Ite vedin eilen ekan satujumpan tässä kuussa. Tuli sen verran paska olo, ettei tartte tällä viikolla enää junpata.

Kyllä mä oon ihan täyspainosesti yrittäny rimpuilla. Se on varmaan yks syy, miks tässä on kestäny niin kauan. Mutta kun ei lämpö nouse ni so not, kunhan tanko nousee.

Kyllä mä oon ihan täyspainosesti yrittäny rimpuilla. Se on varmaan yks syy, miks tässä on kestäny niin kauan. Mutta kun ei lämpö nouse ni so not, kunhan tanko nousee.

Löytyhän ne munat sieltä taas ;)

Itsellä tuli tosiaan jo eilen satujumppailun aikana niin paska olo, että jätin treenin puoleen väliin.

- - - Updated - - -

Tänään muuten hyviä vedonlyöntikohteita Mestarien liigan ratkaisukierroksella.

Löytyhän ne munat sieltä taas ;)

Itsellä tuli tosiaan jo eilen satujumppailun aikana niin paska olo, että jätin treenin puoleen väliin.

- - - Updated - - -

Tänään muuten hyviä vedonlyöntikohteita Mestarien liigan ratkaisukierroksella.

Voi vittu niin. Eilinen lappu taas saatana yhdestä MAALISTA kiinni. Oli eräs KHL-peli over 4.5 varsinaisella peliajalla lyötynä, niin eiköhän se päättyny 2-2. 8 kohteen rekka ilman järjestelmää. Kiva kiitti hei.

Tanko, heh heh! Tiedän mitä haamukoira meinaat! Tanko nousee, juuvittu.

Itse juuri meen nostattaan tankoa. Uskon nousevan vaikka naisIHMISIÄ ei lähellä ole. Käytän omia käsiäni.

Voi vittu niin. Eilinen lappu taas saatana yhdestä MAALISTA kiinni. Oli eräs KHL-peli over 4.5 varsinaisella peliajalla lyötynä, niin eiköhän se päättyny 2-2. 8 kohteen rekka ilman järjestelmää. Kiva kiitti hei.

Itsellä kosahti eilen siihen, kun Rangers ei viittinyt voittaa varsinaisella.

Vakavissaan ajatellen, kun elämä tuntuu vaikealta, todellisuudessa vaikeus johtuu siitä, että joudumme hetkeksi pysähtymään kiireiltämme miettimään, suremaan tms. Eli toisin sanoen joudumme elämään hetken epämukavuusalueella.

Niin miltä kiireeltä, mikä on se päämäärä, johon kaikilla on niin kova kiire ?

En keksi muuta kuin kuoleman.

Ota rahat ja ala ryyppään. Valtio on sulle velkaa!

Meinaakko, ettet saa reilua tonnia lopusta autosta, vaikka varaosina ?

Soitin vakuutusyhtiön äijälle, ja uhkasin Olawin kostolla. Eli perspillu monissa asennoissa käsipainoilla, jos ei ala lunastusturvan suomaa etua kuulumaan. Nyt mä olen saamassa 8000-9000e.

Olawin voima on hirmuinen!

- - - Updated - - -

Mutta kyllä mulla tuli nyt paha mieli, kun Irmalla on vastoinkäymisiä.

Soitin vakuutusyhtiö äijälle, ja uhkasin Olawin kostolla. Eli perspillu monissa asennoissa käsipainoilla, jos ei ala lunastusturvan suomaa etua kuulumaan. Nyt mä olen saamassa 8000-9000e.

Olawin voima on hirmuinen!

Taas ne munat sieltä jostain kaivautui...Mikä on omasta mielestäsi auton "käypä arvo" verrattuna myynnissä oleviin samankaltaisiin ?

Back
Ylös Bottom