Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja sitten semmosen ehdotuksen että Eventa ei saa laittaa mitään semmoista viestiä mikä liittyy ihmiseen.

- - - Updated - - -

Irma on ihan mahdoton etän ettän sillä siveyden sipuli.

- - - Updated - - -

Naiset on kamalia.

Jätän tämän nyt vain tähän.

tumblr_n98ppm60ag1rowc13o1_1280.jpg

Toisilla meistä on toisenlaiset työt.

"Hiiohoi halojatapäivää" -mies on mun uus idoli. Kuka muu muka voi keksiä tommosia selityksiä, ettei vahingossakaan sais pimpettiä, kuten:

"Moi pitää mennä, sytkäri jäi päälle"

tai

"uuni unohtu ulos, moi pitää mennä"

Huomenta.

Naapurissa homo kake joka polttaa. Ja jos minä en röökaa se pisää nahkaruoskan viuhumaan:whip:. Mä en nyt muista millä kaikella muulla se on mua uhkallut, mutta ainakin sillä on jotkin anaalinvenyttäjät:eek:.

"Hiiohoi halojatapäivää" -mies on mun uus idoli. Kuka muu muka voi keksiä tommosia selityksiä, ettei vahingossakaan sais pimpettiä, kuten:

"Moi pitää mennä, sytkäri jäi päälle"

tai

"uuni unohtu ulos, moi pitää mennä"

Mulle kävi kerran ravintolassa niin että tuli joku pieni kramppi sen jälkeen kun olin piffannut drinksun semmoselle kuumalle fysioterapeutille. Sanoin vahingossa sille että "mä oon vähän huono tässä alussa". Se ei kai oikein vakuuttanut sitä fysioterapeuttia. Mutta siinä olikin taas se jännä juttu miten naiset touhuaa kaikkea yhdessä, käy vessassa jne, se vaihtoi jonkun kaverinsa siihen itsensä tilalle. Ja erikoista kyllä, se kaveri ei ollut juurikaan fysioterapeuttia rumempi. Se oli muistaakseni artesaani. Sillä oli useampikin semmoisia korkeita, hoikkia koiria. Helvetinmoisia juoksijoita.

Back
Ylös Bottom