Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No on kyllä soiva peli. Jotenkin tuntuu että tuo tyttö ei saa siitä kaikkea irti, eikä tuommosella kireellä farmarihousulla ehkä kannata yrittääkään.

- - - Updated - - -

Olispa kiva jos tuo istuis naaman päälle.

- - - Updated - - -

^voi vittu mikä aamu taas nakkerilla

Kröhöm, veikkaankin että nakkeri on lontoolainen, purkaa just tuommosta kiellettyä tarvetta

- - - Updated - - -

Ilta-sanomissa oli tänään semmonenkin uutinen, että tuore miss Peppu Brasilia menee semmoseen värkkileikkaukseen. Se leikkuuttaa itsensä taas neitsyeksi. Nih.

- - - Updated - - -

Mitähän esim Pentti Linkola siitä ajattelee?

Mä en kyllä äkkiä keksi, miksi jotain poborskia pitää ruveta lailla säätämään, että mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Onko mitään hienompaa kuin naamalla istuvan naisen ejakulaatio? Kysyn vaan.

- - - Updated - - -

Nakkerit lontoosta perkele!

Onko kuntit ajellu ikinä molemmat polvet maassa?

- - - Updated - - -

Semmosella pikkusella minimotolla niin että polvet raapii maata.

- - - Updated - - -

Minä lintsaan nyt, eikä ole edes huono omatunto. Tai no vähän. Mutta voin ainakin kaikessa rauhassa paistaa munaa.

Irma vanha munan paistaja, piukeista sipuleista piukein.

Minä lintsaan nyt, eikä ole edes huono omatunto. Tai no vähän. Mutta voin ainakin kaikessa rauhassa paistaa munaa.

Hyvää huomenta tsirpula. Ja hyvää aamumunaa sulle! Toivottavasti ei jää liian löysäksi.

Onko kuntit ajellu ikinä molemmat polvet maassa?

- - - Updated - - -

Semmosella pikkusella minimotolla niin että polvet raapii maata.

Inte.

Tämä, tapahtui botniaringillä vuonna -03 tai -04.

Back
Ylös Bottom