Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiäks mitä?! Mä olin pelissä! Kaveri vei mut yllätyksenä kuule suoraa Hämeenlinnaa kattelee kiekkoa! Eikä ees vituttanu vaikka hävittii jatkoajalla Kerholle ku näytti pitkästä aikaa siltä, että pelin olis voinu ratkasta kumpi vaan. Meiä uus norjalaine vahvistus pelas hyvän ekan pelinsä ja Tappara sai marraskuun EKAN PISTEEN! Jee! :D

No pitihän se arvata, mistä se outo olo johtui koko illan.

Kyllä sitä homejuustoa piparilla kannattaa kokeilla. Sellaisilla tomusokerittomilla pipareilla. Ja pipari saisi olla erityisen mausteinen, jotta makuelämys olisi mieleenpainuvin.

Kyllä oli yleisesti kummallinen liigakierros. Itse katselin luonnollisesti Jyp-Ässät -peliä, jota Ässät vei suvereenisti, mutta pisteet jäivät Jyväskylään. Torjunnat taisi olla jotain 35-15 luokkaa ja ainakin 5 yv:tä tarjottiin, mutta jonkinlaista maalinteko-ongelmaa kyllä on ollut havaittavissa.

No sanotaan nyt vaikka niin, ettet sä nyt sentään liian lähellä ollut. Ominaistuoksua ei pystynyt edes tunnistamaan! Tosin mulla on kyllä vieläki vähän nuhaa, joten haittaa vähän tota haistelua.

Joo enkä mä kai kauhee voimakastuoksuinen ole. Tietääkseni. :D No mutta nyt tuli Ritari-areenaki nähtyä ja saatan poiketa toistekki!

etseteraa

ihmeen vähän paha mieli

- - - Updated - - -

dedis eli deadline

- - - Updated - - -

no jo tuli vähän pahempi

- - - Updated - - -

palataan astialle

- - - Updated - - -

uhhhh

- - - Updated - - -

Lohkolämppääjällä on sulat pystyssä ja johto tolpassa.

etseteraa

ihmeen vähän paha mieli

- - - Updated - - -

dedis eli deadline

Mulla on vähäsen paha mieli, kun menin lupautumaan lounasseuraksi vasta 11:40 alkaen. Pirkale sentään, mähän kuolen nälkään sitä ennen.

Ajattelin illaksi käydä hakemassa vähän namia kaupasta. Todennäköisesti siinä käy taas niin, että en osaa päättää mitä ottaisin ja jää nekin karamellit ostamatta. Tässä on nyt kaks viikkoa kärsitty kroonisesta karkkihimosta. Paskapuhetta semmonen "odota vartti niin menee ohi" -puheet. Olis taas puheenraikastajalle käyttöä.

- - - Updated - - -

Mullakin on johto tolpassa, kun löysin sen tallista suunnilleen siitä, mihin olin sen jättänytkin! Sulka ei ole enää pystyssä. Ei sillälailla ole kovinkaan valmistautunut olo, vaikka täälä on taas seksitisiä juttuja viljelty koko aamun, siis NAISten toimesta.

Olenko muuten maininnut vielä, että olen töissä täysin selvinpäin. Perjantaina en ole, kun ajattelin aloittaa pikkujoulut viimeistään iltapäiväkahvitauolla. Tai tapauksessani, iltapäivän vesitauolla. Kossu.

Mukavia juttuja. Mulla ei oo juurikaan ikuna karkinhimoa, mutta olen silti lihonut. Epäilen viinaksiksi nauttimiani lääkkeitä vai miten päin se meni ja sitten rasvaisia ja suolaisia hiukopaloja. Persereikäkin tuntuu aina pikkusen hikiseltä, se on merkki siitä että rasvaa on liikaa. Naiset, älkää lukeko edellistä. Nyt alkoi dieetti, tarkalleen ottaen eilen.

- - - Updated - - -

Meni vähän vituralleen, olis periaatteessa pitänyt laittaa tuo Naisten lukukielto ennen sitä persereikä juttua..

- - - Updated - - -

Noh, näillä renkailla tää ralli

#hikinenpersereikä

- - - Updated - - -

Mulla ei oo mitään mahkuja saada Ultimetsiaa, Santsea, Irtakkia jne houkuteltua naimisiin ja/tai lemmenleikkeihin tuon äskeisen jälkeen.

- - - Updated - - -

Muuten olis ollut, aika hyvätkin mahkut.

- - - Updated - - -

eeehhh...

Voin myös paljastaa, että itselläni on tullut pudotetuista kiloista takaisin 3 kuukauden aikana n. 3-4 kiloa. On ollu semmonen toi dieetti. Mutta, toisaalta kätevä tuommoinen rasvoittuva persereikä, ei tartte paperilla levittää mitään synteettistä tavaraa sinne manuaalisesti. On muuten paljon kätevämpi tapa tuo esim. lenkillä. Ei pienet krokantit haittaa mitään. Naiset, älkää lukeko tätä postia lainkaan.

Oho, kävi Johnyt. Varoitus väärässä kohdassa. Vähän niinkuin keskeytetty-yhdyntä -tyyppinen ratkaisu, kaikille jää paha mieli.

- - - Updated - - -

Mulla ei oo mitään mahkuja saada Ultimetsiaa, Santsea, Irtakkia jne houkuteltua naimisiin ja/tai lemmenleikkeihin tuon äskeisen jälkeen.

- - - Updated - - -

Muuten olis ollut, aika hyvätkin mahkut.

- - - Updated - - -

eeehhh...

Väittäisin, että mahkut on edelleen erinomaiset. Ja varsinkin, jos Vihreiden nuorten ehdotus moniavioisuudesta menisi joskus läpi, voisit ottaa vaimoksi koko kolmikon. Noin niinku alkuun. Mutta kehottaisin miettimään vielä.

Back
Ylös Bottom