Joku erikoisuus siinä ulkomaan ilmassa on, aina tulee sitä mielipahaa sinne mahaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taidan käydä avaamassa korvan tuola palaveritilassa ja sit mä lähden puhelin korvalla kohti ulostautumisaukkoa. Eli siis uksea. Sitten mä lähden bodaamaan, mutta en käsipainoilla. Tänään ei muistaakseni käsipainoihin kosketa, lämmittelyä lukuunottamatta. Yleensä kyllä lämmittelen vain katselemalla.
käsipainoilla bodailua
Olipa heikko esitys. Pitäsköhän keksiä joku uus harrastus. Ehdotuksia?
Olipa heikko esitys. Pitäsköhän keksiä joku uus harrastus. Ehdotuksia?
Ammunta.
Samaa vikaa ns. Rahikaisella. Minkä takia sillä Rahikaisella on muuten kaikki maailman viat aina? Vitun pröystäilijä. Mutta asiaan.
Mullakin meinas tulla paha mieli äsken, mutta siinä kun mä nylkyttelin vähän pohkeita reenin loppupuolella, siihen mun eteen tuli semmonen nuori nainen, läpikuultavissa mustissa trikoissa, melkein erotin stringien merkinkin niiden läpi. Hetken jo mietin, että pitäskö vetää koko reeni alusta. Ns. sopivasta näkökulmasta. Mutta emmää saatana semmosia.
- - - Updated - - -
Kohtuuttoman kauan jouduin kyllä nylkyttään, täytyy myöntää. Askellus on tuskaa. Nimim.