Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaan se kieli mitä ulkomailla puhutaan kun eihän semmosesta molotuksesta mitään ymmärrä. Vähän niinkuin kiivastunut naisihminen juttelis. Siinä mies herkästi nieleskelee ilmaa vatsaansa.

Mä taidan käydä avaamassa korvan tuola palaveritilassa ja sit mä lähden puhelin korvalla kohti ulostautumisaukkoa. Eli siis uksea. Sitten mä lähden bodaamaan, mutta en käsipainoilla. Tänään ei muistaakseni käsipainoihin kosketa, lämmittelyä lukuunottamatta. Yleensä kyllä lämmittelen vain katselemalla.

Vaikka kyllä se väliin tekee sen näissä kotimaan kohteissakin, ihan Tallinnan reissulla on käynyt se sama.

- - - Updated - - -

sille kaverille

- - - Updated - - -

Mä taidan käydä avaamassa korvan tuola palaveritilassa ja sit mä lähden puhelin korvalla kohti ulostautumisaukkoa. Eli siis uksea. Sitten mä lähden bodaamaan, mutta en käsipainoilla. Tänään ei muistaakseni käsipainoihin kosketa, lämmittelyä lukuunottamatta. Yleensä kyllä lämmittelen vain katselemalla.

Lämmitteleeköhän kukaan saamalla?

Mäkihypyssä luulisi saavan kunnon töräyttelijä siinä nyppylällä kunnon edun päästämällä muutaman sadan barin paineella kaasua taakseen ?

Media on taas sortunut liioitteluun. Kyllähän tämä kuvakin kertoo että viinaksia on nautittu vain lääkkeeksi.

1288780660479.jpg

Voi helvata Vesse.. on se härski kaveri.

- - - Updated - - -

--> ulostaudun toimistosta --> käsipainoilla bodailua --> kotiin --> järjestelyä --> ikkunasta ulos katselua --> nukkumaan

- - - Updated - - -

Sexy times!

Olipa heikko esitys. Pitäsköhän keksiä joku uus harrastus. Ehdotuksia?

Samaa vikaa ns. Rahikaisella. Minkä takia sillä Rahikaisella on muuten kaikki maailman viat aina? Vitun pröystäilijä. Mutta asiaan.

Mullakin meinas tulla paha mieli äsken, mutta siinä kun mä nylkyttelin vähän pohkeita reenin loppupuolella, siihen mun eteen tuli semmonen nuori nainen, läpikuultavissa mustissa trikoissa, melkein erotin stringien merkinkin niiden läpi. Hetken jo mietin, että pitäskö vetää koko reeni alusta. Ns. sopivasta näkökulmasta. Mutta emmää saatana semmosia.

- - - Updated - - -

Kohtuuttoman kauan jouduin kyllä nylkyttään, täytyy myöntää. Askellus on tuskaa. Nimim.

Tuosta videosta tuli mieleen, että Johny voisi ns sivuhommana ryhtyä seminologiksi. Sehän menisi harrastuksesta.

Tai sitten johny voisit miettiä sitä toimistokalusteenmatkimishommaa. Tuoli on aika helppo ja vessanpyttykin. Mutta mitä muita sovelluksia vois olla? Noinniinju harrastusmielessä. Ja voihan sitä laajentaa sitten konttorin ulkopuolellekin.

Nyt mä keksin! Johny vois ruveta äänimieheks, sillähän oli jotain piuhahommia yks päivä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu aika hyviä kaikki. Ihan tässä meinaa innostua. Kalusteenmatkimisesta tulee mieleen ensimmäisenä se spinning pyörä. Siinä on kyllä hyvät voittomahkut, mutta toisaalta myös todella traumaattisen epäonnistumisen riski.
Ikkunasta katsominen meinaa jo viedä mennessään, mutta kyllä tässä vielä jäis luppoaikaa jos tuon salihomman jättäisi pois.

- - - Updated - - -

Väärinostaminenkin on mennyt viimeaikoina ihan päin helvettiä.

- - - Updated - - -

Samaa vikaa ns. Rahikaisella. Minkä takia sillä Rahikaisella on muuten kaikki maailman viat aina? Vitun pröystäilijä. Mutta asiaan.

Mullakin meinas tulla paha mieli äsken, mutta siinä kun mä nylkyttelin vähän pohkeita reenin loppupuolella, siihen mun eteen tuli semmonen nuori nainen, läpikuultavissa mustissa trikoissa, melkein erotin stringien merkinkin niiden läpi. Hetken jo mietin, että pitäskö vetää koko reeni alusta. Ns. sopivasta näkökulmasta. Mutta emmää saatana semmosia.

- - - Updated - - -

Kohtuuttoman kauan jouduin kyllä nylkyttään, täytyy myöntää. Askellus on tuskaa. Nimim.

Mitähän kaikkia stringimerkkejä on olemassa? Onko semmosta kuin Snickers? Tuskinpa.

- - - Updated - - -

Entä sontapöksy? Tai onko yhtäkään stringimerkkiä joka olisi myös suomalaisen miehen etunimi? Tapio? Esko-stringi?

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Mauri Jormakan mallistosta saattaisi löytyä..

- - - Updated - - -

imgres

No nyt keksin vielä yhten harrastuksen kuntit! Katsoin vähän aikaa seksielokuvaa sillä aikaa kun naapuri oli lenkillä! Mukavaa!

- - - Updated - - -

Vituttaa vaan vähän tuo rätinä kun alkaa olla tuo VHS aika kulahtanut.

Back
Ylös Bottom