Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin loppupäivän esittää oikein kiireistä. Missäs mun paperipinot on, täytyy äkkiä tulostaa jotain.

Joskus kun olin kaupassa töissä eikä huvittanut puhua kellekkään, tein niin että otin paperipinkan ja kynän mukaan ja tein muka jotain merkintöjä niihin papereihin. Sitten muutenkin kuljeskelin tärkeän näköisenä paikasta toiseen sen paperipinkan kanssa ettei kukaan kyselisi mitään. Toimi.

Huh, joku kuninkatar oli varmaan käyny tuola MIESten henkilökohtaisessa pikapalaveritilassa vähän avautumassa. Sen verran oli paskapuheenhajua ilmassa, ettei sellaiseen suoritukseen kykene kuin ripulilääkedieetillä oleva konttorikottarainen. Taidan Keisarin ominaisuudessa seuraavan kerran käydä ihastuttamassa sitä naisten puolen ilmapiiriä.

- - - Updated - - -

Ns. kostoksi.

Ohhoh, kävi niinkuin entiselle leipurille. Eli pissattaa ja kakattaa samaan aikaan.

- - - Updated - - -

Anteeksi nakkereiden puolesta!!

- - - Updated - - -

Nyt virkistävää Costa-Ricaa. Moccaa, cuntit, cupponen.

Joskus kun olin kaupassa töissä eikä huvittanut puhua kellekkään, tein niin että otin paperipinkan ja kynän mukaan ja tein muka jotain merkintöjä niihin papereihin. Sitten muutenkin kuljeskelin tärkeän näköisenä paikasta toiseen sen paperipinkan kanssa ettei kukaan kyselisi mitään. Toimi.

Suomessa toimii myös se että teeskentelee kuollutta tai raiskattavaa, kukaan ei tule kysymään mitään.

Tänään on ollut virkeä olo. Jokin koira tähän on oltava elävältä haudattuna.

Tänään taitaa mennä treenit pipariksi tai nostot penkin alle.

Keksin hienon allekirjoituksen sähköpostiin, joka lähtee Italiaan: Cum amore Xtreme. Normikirjeessä ton sijaan voisi käyttää ihan luomu-vahasinettiä ilman sitä vahaa.

Mää ajattelin mennä syömään vähän rasvaista roskaruokaa. Kävellen, kun ei autoo kannata käynnistää 50 m matkan takia. Rikkoo kuulemma renkaatkin, kuten kaira totesi.

Paskapuheenhajusta tuli mieleen, että eduskuntatalo lienee Suomen suurin ilmanraikastinten tilaaja.

"Kansanedustaja paskansa parfymoi sitä suustaan suoltaessaan" Riimitteli Juice aikoinaan.
Oli kyllä hieno mies, linnanjuhlissakin kraka hikipantana.

Tänään on ollut virkeä olo. Jokin koira tähän on oltava elävältä haudattuna.

Tänään taitaa mennä treenit pipariksi tai nostot penkin alle.

Keksin hienon allekirjoituksen sähköpostiin, joka lähtee Italiaan: Cum amore Xtreme. Normikirjeessä ton sijaan voisi käyttää ihan luomu-vahasinettiä ilman sitä vahaa.

Onko sulla omat sinettivehkeet?

- - - Updated - - -

Tsaijaijai.. Tänään on viikon kohokohta reenit. Eli. Rintakehä ja haubitsit. Kaksi ihmisen tärkeintä lihasta.

- - - Updated - - -

Tänään olen rinta-hauispelle, luvalla sanoen.

- - - Updated - - -

Mä puristan mun rintalihasten välissä timantteja.

- - - Updated - - -

puoltoista tuntia aikaa saadaa tää valmiiks... Koska on liian myöhästä aloittaa...

- - - Updated - - -

hmm katson vielä pikaisesti videon savuttavasta junasta....

- - - Updated - - -

Sitten vähän ikkunastakatselua.... nnnoin....

Onko sulla omat sinettivehkeet?

Onhan meillä kaikilla MIES-sukupuolen edustajilla sinettivehkeet, kun vähän käyttää mielikuvitusta.
Sinettivaha pumpataan säiliöstä rivakoin liikkein, mielellään sellaisen muodolliset vaatimukset täyttävän toimesta ja vahan kuivuttua törkätään yksisilmäinen vahasinetti koristamaan sinettiä.

Kakun pala sanon minä.

Veritimantteja.

Kaverilla on käynyt kuulemma kerran niin, että ankaran alkoholi-, nikotiini- ja rasvapitoisen viikonlopun jäljiltä on kassaan kilahtanut kuvailemasi mukaisia tuotteita! Varmaan on ollut mukavaa rapelipäissään katsella sitä lopputuotetta.

Ootko JohnyV muuten kova poika paukutteleen?

Ootko JohnyV muuten kova poika paukutteleen?

Noh noh.. omaksi ilokseni minä lähinnä paukautan aina välillä, ei tässä oikein kerskailemaan pääse. Vähän semmonen kotitarvetuhnuttaja, tekis mieli elvistellä paremminkin täältä nimimerkin suojista mutta kun ei niin ei. Ja joskus automatkalla saataan viihdyttää itseäni pienellä töräyksellä, totean vielä siinä itselleni humoristisesti että "korva aukes".

- - - Updated - - -

Mullakin on semmonen kaveri jonka vatsa reagoi voimakkaasti runsaaseen keskioluen nauttimiseen. Sillä tulee siitä semmonen kaasuturbiini pariksi päiväksi, esim ulkomaanreissun jäljiltä.

Back
Ylös Bottom