Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- hanskoja ei käytetä, ei edes lumitöissä
- lumitöitä tehdään pilkkihaalarissa ja hikoillaan niin perkeleesti
- lumitöiden jälkeen istutaan sohvalle, hikisellä paidalla, paljaskikkelinä
- "eukko, tuo kalija, tuli niin hirvee jano tossa.."
- hae olut itse jääkaapista
- etseteraaa
- etseteraaa
- etseteraaa
En usko, tai sitten olet ovela naamioituja. Kyseinen huono seura oli naispuolinen.
Juu, siis kyllähän pilkkihaalarien housu- ja takkiosan yhtymäkohta kuuluukin olla revennyt, just siks, että ne läskit sais kans vähän luntaa.
Itse vaihtelin renkaita viikonloppuna ja yritin hieman toimia hienon herrasmiehen tavoin levittäen pahvinpalan polven suojaksi.
No kyllähän sen tietää, että miehiset vaistot veivät voiton ja pahvi jäi ensimmäisen renkaan kohdalle ja polvi on ruvilla.
Ei kannata kirjoitella noin kattavia liiketoimintasuunnitelmia tällaiselle avoimelle palstalle. Kaikki kun ei keksi itse noin hyviä.
Nyt on kyllä sellainen olo, että palkkatyön tekemisen motivaatio on tällä hetkellä aika lähellä -∞.
Mua vähän ärsyttää, kun porilaiset sanoo tekevänsä jotain aamusti. En kyllä tiä miksi se ärsyttää, mutta ärsyttää kuitenki.
Koska se kuulostaa siltä, että sitä tehdään aamun tavalla? Esim hidas - hitaasti. Vitun porilaiset.
Olen käynyt Porissa kerran ja se oli virhe. Virhe ei kyllä ollut matkakohde vaan seura, varmasti kiva paikka ja pääsin uimaankin.