Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

- hanskoja ei käytetä, ei edes lumitöissä
- lumitöitä tehdään pilkkihaalarissa ja hikoillaan niin perkeleesti
- lumitöiden jälkeen istutaan sohvalle, hikisellä paidalla, paljaskikkelinä
- "eukko, tuo kalija, tuli niin hirvee jano tossa.."
- hae olut itse jääkaapista
- etseteraaa
- etseteraaa
- etseteraaa

Juu ja selän pitää näkyä aina kun vähän kumartuu, kaikissa olosuhteissa, vaikka oliskin se pilkkihaalari päällä. Niin että sataa lunta siihen höyryävälle läskille. Ja hommissa tulee aina hiki tai kylmä koska tosimiehet ei pukeudu olosuhteisiin tai töihin nähden soveltuvasti. Se ei ole tarpeellista.

- - - Updated - - -

En usko, tai sitten olet ovela naamioituja. Kyseinen huono seura oli naispuolinen.

Osasin vähän aavistellakin huonon seuran sukupuolta.

- - - Updated - - -

Todennäköisyyslaskentaa katsos.

- - - Updated - - -

Laitoin kerran kotona ollessani saunan jälkeen suorat housut jalkaan kun kaapissa ei ollut mitään muuta järkevää puhtaana. Ei oltu pesty. Hirvee numero tehtiin siitä.

- - - Updated - - -

Saahan sitä saatana omassa lainalla ostetussa talossa laittaa suorat housut jalkaan saunan päälle jos siltä tuntuu.

Juu, siis kyllähän pilkkihaalarien housu- ja takkiosan yhtymäkohta kuuluukin olla revennyt, just siks, että ne läskit sais kans vähän luntaa.

Se onn tärkeetä varsinkin renkaita vaihtaessa! Ei ole kyllin vittumaista jos peräreikään ei putoile lumihiutaleita. Kesällä sitten jossain ahtaassa paikassa sen läskin kuuluu näkyä siksi että hyttyset pääsis rokottamaan paremmin.

Itse vaihtelin renkaita viikonloppuna ja yritin hieman toimia hienon herrasmiehen tavoin levittäen pahvinpalan polven suojaksi.
No kyllähän sen tietää, että miehiset vaistot veivät voiton ja pahvi jäi ensimmäisen renkaan kohdalle ja polvi on ruvilla.

Hirveesti tekis mieli tehdä käsinpillutetuista hirsistä jotakin. Esim. ottaa iso pankkilaina ja omin käsin pilluttais ne hirret ja tekis niistä sitten 1:1 mukaelman siitä tehtaasta, missä valmistetaan niitä samoja tehtaita ja sivutuotteena silmäpusseille liivejä. Täytyy tehdä vielä lisäsiipi, koska sinnehän oli jotain muitakin tuotteita tulossa, mutta en enää kunnolla muista mitä ne oli, jotain ropotteja ne taisi olla. Ja sitten sinne tulee semmonen automaatti, joka lähettää aina Irmalle synttärimasennukseen kukkia, taskulämmintä kossua ja niitä suojautumisvarusteita. Ja ihan automaattesesti se aina työntäis rahat sinne taksin takapenkin väliin. Se olis muuten helevetin kätevä laite, jäis iteltä rapelit väliin.

- - - Updated - - -

Luulis siinä olevan jo tahtotilan laadusta vinkkiä, puhumattakaan toimivasta liiketoimintasuunnitelmasta. Täytyypä soittaa pankkiin ja kysyä aikoja rahoitusneuvojalle. Tai jos soittais siihen infoon ja varais ajan ajanvaraukselle.

Ei kannata kirjoitella noin kattavia liiketoimintasuunnitelmia tällaiselle avoimelle palstalle. Kaikki kun ei keksi itse noin hyviä.

Joo, muttakun kukaan ei tiedä minkälainen sen tehtaa pitää olla! Paitsi minä tietenkin.
Hmm, ekana pitäs kuitenkin täyttää muutama sihteerin paikka. Sihteereitähän ei voi koskaan olla liikaa, joten palkkaan kaikki, ketkä täyttävät vaatimukset. Joten, voin ottaa avoimia hakemuksia vastaan tällä palstalla.

Joo ja voit sitten aina laittaa sen "varo halpoja kopioita"-klausuulin mainosslogayniin.

Siinä voi tosin käydä niin, että sihteerikandidaattien haastattelu muuttuukin itse työksi ja sitten niitä videoituja haastatteluja myydään opetusmateriaaliksi muille haastattelijoille Interwebs-verkostossa.

Hylsyjä ei näy, ei kuulu. Joutuukohan kohta näppäilemään sähköpostin...

_55765.jpg

Siron olonen plikka. Mehän on semmosiin tässä ketjussa totuttukin!

- - - Updated - - -

Khihih...

- - - Updated - - -

Siikkeri, kirjota käsin mieluummin, siinä on sitä jotain!

Nyt on kyllä sellainen olo, että palkkatyön tekemisen motivaatio on tällä hetkellä aika lähellä -∞.

Suosittelisin tutkailemaan betsitarjontaa. Sielä on paljon varmoja tänään. Yksi niistä on jo käynnissä, Magnitogorsk johtaa jo muna - kolme. Pitäähän ne viikonloppuna ansaitut hävitä viimeistään viikon kuluessa.

Mua vähän ärsyttää, kun porilaiset sanoo tekevänsä jotain aamusti. En kyllä tiä miksi se ärsyttää, mutta ärsyttää kuitenki.
Koska se kuulostaa siltä, että sitä tehdään aamun tavalla? Esim hidas - hitaasti. Vitun porilaiset.
Olen käynyt Porissa kerran ja se oli virhe. Virhe ei kyllä ollut matkakohde vaan seura, varmasti kiva paikka ja pääsin uimaankin.

Mitäs tääl o huudeltu sil välis ku oon paltsutellu! Aamusti, joo myönnän *******vani aina aamusti. On monta muutakin sanaa joita on kehuttu varsin ärsyttäväksi. Epävarmassa keskustelussa joka toinen sana tuanoinnii.

Ultimaatsin tarvis saada uudestaan Poriin, tää on kiva paikka. Nakurannat ja kaikki. Eikä väkee missään. Ei ruuhkia. Paitsi uuden ostoskeskuksen avajaisissa, mut seki meni jo.

- - - Updated - - -

Ehän mä vittu oo ees Porist, vaan saatanan syvältä mettästä täältä lähiseudulta:D oli pakko muuttaa kirkonkylälle aikoinaa jos halus pettua pöytään

Back
Ylös Bottom