Huomenta.
Kyllähän tommonen jää kieltämättä takaraivoon jyskyttämään. Aina ne asiallisuusmiehen tankkauskäsineet saa hetkeksi unohtumaan, mutta ei ne kokonaan mielestä lähde varmaan ikänä. Yhtä raivostuttavaa on se kun näkee asiallisuusmiehen joka laittaa melkein mihin tahansa ihan perussiistiin hommaan hanskat. Esim kesäkelillä otetaan peräkärrystä yksi kuiva laudanpätkä kevytpeitteen alta ja nostetaan se autotalliin työstettäväksi --> käsineet käteen. Joku siinä vituttaa ihan järkyttävästi. Huh huh.
Håhåh. Tästä kuvauksesta tuli elävästi mieleen eräs naapurin ukko, tai siis mies. Tarkoitan ihan oikeata naapurin miestä, enkä itseäni. Se on just tommonen perinteinen käsinemies. Muutaman kerran olen havainnut kyseisen herrasmiehen tekevän pihahommia, tai muuta vastaavaa kauluspaita ja semmonen vaaleen ruskea
ulkoilupusakka päällä, siis sen värinen, ettei varmasti jää kenellekään mieleen (paitsi mulle kun se vähän huvittaa). Asun kruunaa tietysti arkikäyttöön soveltuvat kulmahousut ja tietysti -
käsineet. Ei hanskat, vaan käsineet. Oikein siis semmonen valkoinenmanne-meininki. Muutenkin koko perhe aina yhdessä tekee kaiken ulkona ja varmaan sisälläkin. Kaiken. Pakkohan tommosen on oltava joku seksuaalisesti kieroutunut Fritzl. Nimittäin kyllähän oikea MIES(tm) tekee asiat seuraavasti:
- hanskoja ei käytetä, ei edes lumitöissä
- lumitöitä tehdään pilkkihaalarissa ja hikoillaan niin perkeleesti
- lumitöiden jälkeen istutaan sohvalle, hikisellä paidalla, paljaskikkelinä
- "eukko, tuo kalija, tuli niin hirvee jano tossa.."
- hae olut itse jääkaapista
-
etseteraaa
-
etseteraaa
-
etseteraaa