Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi :)

...Futheri se on aina ilo ja kunnia piestä sut sun unissa. :D

Olinko yliVoimainen?

Joo. Kiitos siitä. Enkä mä yhtään pahoittanut edes mieltäni.

No et tietenkää ollut yliVoimainen, johan mä sanoin että mulla oli eriparikengät ja toisesta puuttu nauhatkin.

Vaadin Reva-Anssia. Ja otan sen, kun sitä vähiten osaat odottaa!

Ab Björneborgs Giggel Ab - Porin Muna Oy. Sillaikaipehmeettouhuujuuvittu.

Porin lahjat maailmalle. Noh, mitäpä sitä muuta Suomen välilihalta voi orottaa. BÖHÖHÖH.

Det är Mycket bättre än den Åbo giggel.

- - - Updated - - -

OMG, Venäläiset tai mikä kieli tuo nyt onkaan nakkerttonit oli vallannut mun koneen aamulla.
Ajoin Sensible Soccer virustorjuntaohjelman ja nyt ne hävisi.

Joo. Kiitos siitä. Enkä mä yhtään pahoittanut edes mieltäni.

No et tietenkää ollut yliVoimainen, johan mä sanoin että mulla oli eriparikengät ja toisesta puuttu nauhatkin.

Vaadin Reva-Anssia. Ja otan sen, kun sitä vähiten osaat odottaa!

Reva-Anssia sitte vaa :D

Olipa muute yllättävän helppo tiistaiaamu... Mistä tämä johtuu?

Voiko reenist saara testivireon?

- - - Updated - - -

Reva-Anssia sitte vaa :D

Olipa muute yllättävän helppo tiistaiaamu... Mistä tämä johtuu?

No mitabaluulet?

Itselläni oli arvattavan vaikea aamu, silmiä ei oikein meinannu saada auki, niitä millä voi siis katsella. Vessanpeilistä naamaa vilkaistuani, ensin pelästyin ja sitten heti perään vähän kiihotuin, kun silmäpussit muistutti isojen appelsiinien kokoisia... silmäpusseja.

Myydäänköhän silmäpusseille liivejä? Kaarituilla? Hei, tästähän mä saan taas uuden tuotteen valikoimiini.

Mä mietin vieläkin niitä tankkaushanskoja

Huomenta.

Kyllähän tommonen jää kieltämättä takaraivoon jyskyttämään. Aina ne asiallisuusmiehen tankkauskäsineet saa hetkeksi unohtumaan, mutta ei ne kokonaan mielestä lähde varmaan ikänä. Yhtä raivostuttavaa on se kun näkee asiallisuusmiehen joka laittaa melkein mihin tahansa ihan perussiistiin hommaan hanskat. Esim kesäkelillä otetaan peräkärrystä yksi kuiva laudanpätkä kevytpeitteen alta ja nostetaan se autotalliin työstettäväksi --> käsineet käteen. Joku siinä vituttaa ihan järkyttävästi. Huh huh.

- - - Updated - - -

Mua vähän ärsyttää, kun porilaiset sanoo tekevänsä jotain aamusti. En kyllä tiä miksi se ärsyttää, mutta ärsyttää kuitenki.

Pystyn ymmärtämään. Mua ei ärsytä mutta pystyn ymmärtämään.

- - - Updated - - -

Mua vähän ärsyttää, kun porilaiset sanoo tekevänsä jotain aamusti. En kyllä tiä miksi se ärsyttää, mutta ärsyttää kuitenki.

Mua ärsyttää ihan vitusti se jos joku kertoo jotain juttua missä tulee vähän niinkuin luettelon omaisesti asiaa. Sitten se kertoja-neropatti jatkaa sitä sanoilla etseteraa etseteraa. AARHARHRAHGRGARHARGRGAA vittuvittuvittuvittu

- - - Updated - - -

-mokkaa kiitos

Huomenta.

Kyllähän tommonen jää kieltämättä takaraivoon jyskyttämään. Aina ne asiallisuusmiehen tankkauskäsineet saa hetkeksi unohtumaan, mutta ei ne kokonaan mielestä lähde varmaan ikänä. Yhtä raivostuttavaa on se kun näkee asiallisuusmiehen joka laittaa melkein mihin tahansa ihan perussiistiin hommaan hanskat. Esim kesäkelillä otetaan peräkärrystä yksi kuiva laudanpätkä kevytpeitteen alta ja nostetaan se autotalliin työstettäväksi --> käsineet käteen. Joku siinä vituttaa ihan järkyttävästi. Huh huh.

Håhåh. Tästä kuvauksesta tuli elävästi mieleen eräs naapurin ukko, tai siis mies. Tarkoitan ihan oikeata naapurin miestä, enkä itseäni. Se on just tommonen perinteinen käsinemies. Muutaman kerran olen havainnut kyseisen herrasmiehen tekevän pihahommia, tai muuta vastaavaa kauluspaita ja semmonen vaaleen ruskea ulkoilupusakka päällä, siis sen värinen, ettei varmasti jää kenellekään mieleen (paitsi mulle kun se vähän huvittaa). Asun kruunaa tietysti arkikäyttöön soveltuvat kulmahousut ja tietysti - käsineet. Ei hanskat, vaan käsineet. Oikein siis semmonen valkoinenmanne-meininki. Muutenkin koko perhe aina yhdessä tekee kaiken ulkona ja varmaan sisälläkin. Kaiken. Pakkohan tommosen on oltava joku seksuaalisesti kieroutunut Fritzl. Nimittäin kyllähän oikea MIES(tm) tekee asiat seuraavasti:

- hanskoja ei käytetä, ei edes lumitöissä
- lumitöitä tehdään pilkkihaalarissa ja hikoillaan niin perkeleesti
- lumitöiden jälkeen istutaan sohvalle, hikisellä paidalla, paljaskikkelinä
- "eukko, tuo kalija, tuli niin hirvee jano tossa.."
- hae olut itse jääkaapista
- etseteraaa
- etseteraaa
- etseteraaa

Koska se kuulostaa siltä, että sitä tehdään aamun tavalla? Esim hidas - hitaasti. Vitun porilaiset.

Nyt nyt...itse käytän kyllä puhekielessä "aamul" tai ihan "aamulla".

- - - Updated - - -

Olen kerran ollut todistamassa, kun todellinen tankkaushanskamies vaihtaa ajohanskat työhanskoihin tankkauksen ajaksi ja tankkauksen jälkeen ohuet ja piukeat ajohanskat takaisin käteen. Hieno mies.

Back
Ylös Bottom