Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi Home-sisustusteksti-ilmiö on kyllä jännä.
Ihan siistejä kyllä, ei siinä mitää, mutta jos ajattelet, että verhossa, taulussa, seinätarrassa yms. lukisi KOTI.

- - - Updated - - -

ENKÄ VARSINKAAN TIEDÄ MIKÄ PUNAISEN SÄVY ON FUKSIA!! Tuskin ainakaan mitään pinkin ja violetin sekotus ja jos oliskin niin se olis vaan satumainen arvaus!

Se on hyvä, ettet sitä tiedä. Omasta tietosisällöstäni puuttuu vielä sekin, että Kappa on lisäksi makaroonimaan vaatemerkki. Ei, en tosiaan tiedä moista.

Mun mielestä tässä marssin voisi järjestäjänä toimia esim. Maskulinismi - pelastakaa miehet ry.
Tai sitten voisi marssin sijaan pitää sellaisen "hiljaisen mielenosoituksen" sohvalla olutta juoden.

- - - Updated - - -

Ulkona kuitenkin vähän kylmä.

- - - Updated - - -

Ja onhan kalja hyvää ja miehekästä.

Huh en meinannut millään tajua mitä Ultimeetsia höpisee mutta leikkas sentään viimein. Se muuten meneekin usein niin että naisten puheesta ei meinaa saada mitään selvää.

- - - Updated - - -

Varsinkin jos ne puhuu niistä tunteista, se on kyllä kamalaa.

- - - Updated - - -

Mutta kalja on kyllä tosi hyvää ja miehekästä. Minä pidän kaljasta.

Mitähän mitaleja tuolla siikkerin seinällä on? Mä veikkaan että henkenpelastusmitali, tarkkuusammuntamitali ja helipotkurilentäjänmitalli. Ja todistus on rambo-todistus.

- - - Updated - - -

Kaverilla oli pikkupoikana rambo-puukko, aito. Mä en vittu saanut semmosta...

- - - Updated - - -

EIku yks mitali onkin keulapystyssäsudittajan mitali!

Ei paha ei paha. Itse en ole osallistunut kurkkupurkkirummutuskilpailuihin mutta naapurini on kyllä varsin musikaalinen. Sillä on kukkopilli huulessa jatkuvasti.

Ja niin taisi futerille paukahtaa kaksi kyllä -vastausta..

Vitut paukahtanu mitään saatana. Ainoat kyllät tulivat kysymyksiin:

a) Tekikö mielesi juoda itsesi hengiltä tämän päiväisen ropellipäävetoisen paltsun aikana, ja varsinkin jälkeen?
b) Oliko vitunhomo-graffittipääkaupungin konttoriminkkitarjonta yllättävänkin hyvä?
c) Kävitkö kääntämässä parkkikiekosta ajallaan aikaa lisää, mutta hallissa olikin joku palkattu kamerallavahtijaksi, ja sait parkkisakon kuitenkin?

Kyllä mä tänään niin raiskailen perkele. Hermosta ottaa oikein, naama ihan fuckittelun punaisena aion tänään työntää, käyttäen apuna ULTRAMASSIIVISIA kehon osiani. Vittu.

- - - Updated - - -

Pahoittelut jälleen voimasanoituksista!

Hyvin sä onnistut harmillistumisen peittämään, hyvä! Me miekset ei sorruta mihinkään ämmien mielensäpahoittamiseen!

- - - Updated - - -

Kursivoitu oli nakkerien seksismiä!

- - - Updated - - -

Nyt sitä opamaa kitapurjeeseen. Ihan horkkanen olo viime yön valveunien jäljiltä. Onneks ei oo mitään kahvinjuomattomuussyndroomaa. Pidätän oikeuden itselläni lähteä siten juoksulenkille, että ajan auton n 7 kilometrin päähän kodistani, juoksen kotiin paskalle ja takaisin autolle. Se on ihan normaalia kahvinjuojille.

Minä voin näin miehenä avoimesti puhua tunteistani:
"Minulla on kakkahätä-tunne"

- - - Updated - - -

Pidän tunteeni kurissa vielä hetken aikaa, mutta sitten kyllä purkaudun.

Se on muuten Johnyllä ihan jämpti lenkkisuunnitelma. Noin se homma kuuluukin hoitaa. Jos sen tekee väärinpäin, eli lähtee kotoa suoraan juoksemaan, niin siinähän kerkiää persreiän ympärys rohtumaan ennen paluuta, jos puolessa välissä lenkkiä turskauttaa edellispäivän dieetin pitkien kalsareiden sisälle.

Ultimeetsialle mulla ei ole oikein muuta sanottavaa kuin: :love:

- - - Updated - - -

Mitäs kuntit suosittelisitte rohtuneen perssilmän ns. luomiosastolle vynssiksi?

- - - Updated - - -

Tarkkana nyt.

Paha lähteä kyllä neuvomaan mestaria.. Olisko AC3 Komfortti? Mä saattasin lähteä hulluttelemaan Hydrokortisoonillakin mutta meneekö poikamaiseksi hätäilyksi?

- - - Updated - - -

Ekstremelläkin on tuossa pointtia.. teho tuntuu kirvelynä, asiassa kuin asiassa.

- - - Updated - - -

Se en kylläkään ole minä joka täällä tunteitaa tuulettaa kaiket päivät, vaan makkarafestari. Niin.

Oliko tää vähän kipakkaa, vai kuvittelenko mä vaan? Jäi vähän outo olo.

- - - Updated - - -

jotenkin loukattu

Tää olikin kompa! Perssilmän luomille ei ole olemassa erikseen spesifiä vynssiä, vaan sinne voi hieroa ihan mitä vaan sattuu kaapista löytymään:
- hammastahnaa
- jalostajan hernekeittoa
- ac3 comfort tai vast.
- myös tummelit, pepantteenit ja hydrokortisoonit käy
- vitalis tai vast.
- glid
- hiusvahaa
- eilinen bolognesekastike, toimii myös ns. naamiointina
- jne...

Helppoa!

- - - Updated - - -

Nutella on muuten erinomain! Sitä voi vielä syödäkin. Esim. jossain kaupassa, kesken jonotuksen, voi ottaa siitä vähän hiukopalaa. Ei muutaku käsi rohkeesti kanjoniin ja sit siitä vaan lipittää sormista.

Back
Ylös Bottom