Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa ollut vedonlyönnillisesti onnistunut viikonloppu. Vielä kun Norja jaksaa loppuun asti on viikonlopun nettovoittona puolen kuun bruttopalkka. Muuten nettoversio.

Ai niin, Ilveskin toi hieman hilloa kotiin Tapparan kustannuksella.

Hyvää rahankäyttöä näin potausmielessä olisi kaiketi tilata esim. kolme Shogun-veitsisarjaa, aromipesä ja kuusi abtroniccia.

Onpa ollut vedonlyönnillisesti onnistunut viikonloppu. Vielä kun Norja jaksaa loppuun asti on viikonlopun nettovoittona puolen kuun bruttopalkka. Muuten nettoversio.

Ai niin, Ilveskin toi hieman hilloa kotiin Tapparan kustannuksella.

Hyvää rahankäyttöä näin potausmielessä olisi kaiketi tilata esim. kolme Shogun-veitsisarjaa, aromipesä ja kuusi abtroniccia.

Mulla menikin sitten ihan sillain perinteisesti. Vitun magnitogorsk.

- - - Updated - - -

Mitä täällä tapahtuu :hyper: :lol2:

Kiitti pojat. Kai noi tuleeki kaikki mun osotteesee ja ne noudatte sitten täältä? :D

Joo, itseasiassa mun oli tarkotuskin tilata noi kaikki sulle. Ei kestä kiittää! Mutta voin tulla hakeen aromipesän, jos keität kahvit!

No, se nyt oli semmonen pikkunen sivupetsi, niin pienellä moukulla, ettei sillä olis ostanu kuin käytetyn auton. Jonkun uudehkon amg-mersun.

Tai kossusierran. Semmosen p****n hajuisen.

- - - Updated - - -

Ihmeesti kummittelee se Kimssun tuhka-arina mielessä aina vaan. On siinä tytöllä kyllä tosi iso pylly!

- - - Updated - - -

Mahoton tarakka.

- - - Updated - - -

Varmaan hikevä semmonen. Talkkia menee enemmän ku kesävessassa. Se Kania pölläyttää sitä varmaan äyskärillä saunan jälkeen.

- - - Updated - - -

Ettei ala punottamaan

Tällä viikolla alan lottomiljonääriks.

Kävi kanssa tässä mielessä sama, kun 0h unta viimeyöstä takana ja pitäisi työkkärin kurssille mennä, en muuten menisi mutta tulee karenssia.

Siis jumankauta ku tulis lotosta miljoona. Noh, kyllä 2 miljoonakin kelpais. Ekana haistattaisin työkkärille niin pitkän vitun että huhhuh...

1288770233328.jpg

Kannattaakin aina lihota ja sit tsempata kauheesti ja laihduttaa. Saa paljon enemmän kivoja kommentteja kuin jos pikkuhiljaa pudottaa ja tulee parempaan kuntoon, sitä ei joko huomaa kukaan tai ei ainakaan sano.

Olispa oma karhu. Tämmönen

teddy-robot.jpg

Huomenta. Olen hyvällä tuulella, kun Norjakin jaksoi voittaa eilen.

Olisi muuten vielä hienompaa voittaa betseistä, jos voitot saisi vaikka vapaapäivinä rahan sijaan. Hmmm...

- - - Updated - - -

Nyt tarvii jaxuhalin ja mielellää muutakin motivointia!

Polvella munille ja taas jaksaa.

Jes, ulospäinsuuntautunut ja empaattinen iltatyttö Henriikka tsekattu. Kai sitä työn pariin. Samaisen lehden horoskooppi kertoo:
"Ajat itseäsi ihmeelliseen välikäteen raha-asioissa. Nyt kannattaisi pitää huolta ainoastaan omista rahoista, älä lähde takailemaan kenenkään lainoja. Se ei nyt käy."

Tiedoksi kaikille. Vastaus on ei.

Mä katsoin koko yön Teletappeja ja aamulla luulin jo hetken olevani yksi heistä, Tiivi-Taavi, Hipsu, Laalaa, Pai ja Isomeisseli. Oli niin turvallinen olo mutta nyt kun tätä miettii niin olis pitänyt ehkä hetki nukkua. Uudestaan. Mä katsoin koko yön Teletappeja ja aamulla luulin jo hetken olevani yksi heistä, Tiivi-Taavi, Hipsu, Laalaa, Pai ja Isomeisseli. Oli niin turvallinen olo mutta nyt kun tätä miettii niin olis pitänyt ehkä hetki nukkua.

Nukkuminen kannattaa aina.
Ihan kuin laittaisi rahaa hyvin osinkoa tuottavaan vakavaraiseen suuryritykseen. Jos ei nuku, voi laittaa rahaa vaikka vahingossa Talvivaaraan.

Onkohan muuten futeri maalannut itsensä nurkkaan? Porrasaukon pimeimpään pukamaan.

- - - Updated - - -

Sopukkaan.

- - - Updated - - -

Sitten vielä testi heille jotka eivät osaa olla ihan varmoja seksuaalisuudestaan:

Seksuaalitesti

a) Tiedätkö minkä värinen on fuksia?
b) Osaatko puhua luontevasti verhokapasta?

Tulosten tulkinta:

-nolla "kyllä" vastausta --> olet pesunkestävä hetero
-yksi "kyllä" vastaus --> olet biseksuaali / metroseksuaali
-kaksi "kyllä" vastausta --> umpihomo

Naisilla tulokset tulkitaan juuri päinvastoin.

Back
Ylös Bottom