Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

apu39.gif

Olen muuten päiväkahvilla kaikkien muiden vanhusten kanssa. Taidan olla ainoa jolla on omat hampaat suussa.

En uskalla painaa pleitä.

Kuntit, minulla on nyt uusi leimasin! Tällä saa Jallustakin ihan virallisen asiakirjan näkösen!

- - - Updated - - -

Kyllä sut tästä kuvasta tunnistaa.

1288676413220.jpg

Pikkusen näkönen kitara. Onko tässä se sama lainalaisuus kuin siinä, että mitä isompi mies, sitä pienemmät uikkarit.

Digiaikana leimasin tekee kyllä säväyksen. Täytyy hommata vielä sinettivehkeet..

- - - Updated - - -

Mulla ei oo evästä mukana, täytyy turvautua lounasravinteliin. Täytyy hakeutua terveysvaihtoehdon perässä, jos vaikka nää tulppaanisilmät vähän oikenis.

- - - Updated - - -

Täytyykin valmistaa itse sinettivehkeet.. ei tarvii maksaa ulkopuoliselle ryöstöhintaiselle sinetin valmistajalle. Me kaikki tiedetään että sinettivehkeiden tekijät ottaa kyllä markan pois kuleksimasta. Tommosella alalla voi pyytää mitä vaan ihmiset vaan maksaa.

- - - Updated - - -

***OSTETAAN***

Sinettivehkeiden tekovehkeet.

Täytyy hommata vielä sinettivehkeet..

Nyt kannattaa ottaa askel taapäin ja miettiä, mitä se luontoäiti on meille suonut.
En ole vielä laittanut tätä niksi-Pirkkaan, mutta tarkoituksena olisi.

Sinullahan siis on jo luonnolliset sinettivehkeet.

Luonnolinen sinettivaha saadaan houkuteltua toistuvalla pumppausliikkeellä sinettinestesäiliön päästä.
Vahan kuivuttua voit painaa ikioman sinettisi samaisen sinettinestesäiliön päällä ja sinetin kuvioksi muodostuu sellainen kiva kissansilmä.
Tämän jälkeen vanhan tavan mukaan sinettinestesäiliö pyyhitään verhoihin (mahd. fuksian väliseen kappaan).

Mitä! Siis voiko kappaan pyyhkiä meisselinsä!!?? Eikö sitä olekaan tehty puusta tai rakennuslevystä!?? Kyllähän minä sen ymmärrän että verhoihin mutta että kappaan.. hmmm kappas perkelettä... laventelin värinen tai hajuinen kappa..

- - - Updated - - -

Jos on tarve kuksia, meisselin voi siis pyyhkiä kappaan jonka väri on fuksia...

- - - Updated - - -

Minulla on mäntylauta kappa, vannon sen!

- - - Updated - - -

Kappas vain..

- - - Updated - - -

Suunnittelen EK-Gyproc kappaa

Mäntylautakappa eli verholauta. Pyyhi nyt siihen sitten peeniksesi rakastelun jälkeen, ei hyvä.

- - - Updated - - -

Johan siinä tulee iskias vaikka olis tikarappusetkin apuna.

Back
Ylös Bottom