Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pekka ja Pätkä ketjukolarissa(1957) Onko tästä 4K-versiota saatavilla?
Minkälaiset ne pannunnuolijan viikset on? Mulle on jäänyt aina vähän auki..
Oletteko ajatelleet ostaa AMIS-5000 paketin. Uusimmassa versiossa mukana myös turpo inttelkuurel.
Tilasin myös välipalaa Santsille että jaksaa painaa töitä.ja maksaa kaiken.
Tarttis vähän vielä maalata tänään
Maalasitko porrasaukon vai sen reunat?
Piikkaakohan sunnuntaisin itsemurhakäyrät kovinkin.
Mun silmät näyttää tällä hetkellä ihan Iiro Viinasen persereiältä.
- - - Updated - - -
Kyllä se melkein vaatis nyt vitsiä Ahti Karjalaisesta että mieliala nousis.
Soitin Astral-TV:hen ja aikani juttelin.
Varmaan jotain 7000 euron puhelinlasku tuloo.
Onneksi Sanze on mun huoltaja ja se maksaa.
Itse en saa rahaa käyttää.
Tilaa myös aromipesä Santsen piikkiin! Siinä tulee vaikka hernekeitto ihan saatanan kätevästi, kymmenessä tunnissa!
- - - Updated - - -
Ja tupperwaaralta viidenkytäyhdeksän euron sinappilusikka! Se maksaa itsensä takaisin neljässä tuhannessa vuodessa, sillä saa nimittäin sinappipurkista jämätkin raavittua!
- - - Updated - - -
Tutustu myös Partylight tuoteperseeseen!
Mä tilasin Santsen nimellä jo saunabeltin, crystal starin ja sen mopin millä lähti mm. jauhot parketilta yhdellä pyyhkäisyllä.
Mä tilasin Sanzen nimellä Ilveksen kausikortin ja pipon. Otin vielä prodeerauksena siihen pipoon 1-4 nevö foget kiitos 2014.
- - - Updated - - -
Oikeesti mä tilasin Sanzelle patakintaat, Pata-Kakkosen reseptikirjan ja padankiillotusainetta. Saa padat säihkymään!
Mä tilasin Santsen nimellä semmoset farkun näköiset STRETS housut itselleni. Lisämaksusta ne toimitetaan posliinin värisenä.
Tarttis vähän vielä maalata tänään, mutta sitten mä kyllä loppupäivän vaan tilailen kaikenlaista Sanzen nimellä.
Tilasin myös välipalaa Santsille että jaksaa painaa töitä.ja maksaa kaiken.
:lol2:Talopaketin ja mökin tilasin suoraan tänne kun niissä kuljetus maksais aika paljon.Mitä täällä tapahtuu:lol2:
Kiitti pojat. Kai noi tuleeki kaikki mun osotteesee ja ne noudatte sitten täältä? :D