Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko muuten kenenkään muun mielestä "Kalle" vähän vitun kummallinen nimi pokelehdelle ?

Vähän niinkuin tuon Kardaanin etunimi olisi Kimmo.

Mun selkäsauna ainakin menee ku mikäkin liikennevälineen vessa tukkoon meksikolaispäivän jälkeen. On meinaan Kardaanin johdosta testot melko korkealla. Tukkakin lähtee tuppoina päästä.

- - - Updated - - -

Prlllprlllplrrlrrprlrlprlrplrl...

Onkohan Kardaanien kotona ihan normaali satakympin viemäri vai vaatiiko tuommonen ekstraiso komutti sadanviidenkympin röörin?

- - - Updated - - -

Kimmo Kardaani ja Keijo Pekoni.

Mä voisin olla Kardaanin sukkahousujen haarakiila. Tai rintaliivien kaarituki. Tai molemmat.

Nuo molemmat on kyllä aika hikisiä paikkoja + niitä kopio musta ilmansuuntamies. Hyi.

Itse lähden siitä, että on hienoa olla just oma itsensä, enkä koskaan haaveile olevani esim. ilmansuuntamiehen ultramassiivinen siitin.

Onkohan Kardaanien kotona ihan normaali satakympin viemäri vai vaatiiko tuommonen ekstraiso komutti sadanviidenkympin röörin?

- - - Updated - - -

Kimmo Kardaani ja Keijo Pekoni.

Mä luulen, että Kimin pyllystä ei tuu kuin vaaleanpunasta höyryä, missä on seassa vähän Pez -karkkiautomaatista niitä hedelmän makuisia pastilleja.

IDO joutuu sensijaan tekemään Seven D -sarjaan uuden istuimen, mikäli mielii astian neidolle saada myytyä.

- - - Updated - - -

Semmonen stantartikokoinenhan saattais vahingossa livahtaa valolta piiloon.

Niinhän se toki on, mutta veikkaan, että ei ne saa sitä hinnoteltua sillä tavalla että kannattais alkaa tekemään yhtä kappaletta. Tod näk päätyvät siihen että modifioivat kahdesta kannesta Remelillä ja pikaliimalla semmosen DeLuxe-mallin.

- - - Updated - - -

Ido 69

- - - Updated - - -

Ne laittaa vielä mustasta nahasta siihen semmosen lännensatulan nupin.

Joo, toi tuhkis saattaa kyllä olla sellaista "entrance only"-mallia mustan aukon tapaan.
Sinne ei parane mennä sörkkimään mitään, mitä haluaa joskus saada ehjänä takaisin. Esim. Krokotiili.

Onko muuten kenenkään muun mielestä "Kalle" vähän vitun kummallinen nimi pokelehdelle ?

Vähän niinkuin tuon Kardaanin etunimi olisi Kimmo.

Jos siinä on ajateltu tyypillistä lehden lukijaa, kuten naistenlehti Eeva. Naistenlehti Anna onkin sitten vaikeampi, onko se lukija vai käsky?

Löysin muuten kuvan Kardaanin ja SKanian toiletista:

Kylpyhuone.jpg

Voihan se tosin olla, että Kardaanin perheessä käydään esim. poerammeessa paskalla. Siinä kun on se bideetoiminto ikäänkuin integroituna ja hanuri mahtuu paremmin.

- - - Updated - - -

Nyt jumppaamaan!

Back
Ylös Bottom