Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se muuttu ehkä ensin semmoseksi valtavaksi punaiseksi jättiläiseksi (se hetki kun tajuaa että tämä on todennäköisesti viimeinen erektioni, ikinä) ja sen jälkeen valkoiseksi kääpiöksi (edellisen jälkeen ensimmäinen kerta kun sattuu tilanne jossa menneessä elämässä erektio olisi ollut tosiasia).

Tämäkin on silti parempi kohtalo, kun muistan poikavuosinani tieteellisestä julkaisusta (Myrkky) lukeneeni, että vanhemmiten kiveksistä tulee kuten nauriit, joiden lomasta ei löydä jättiläistä saati kääpiötä.

Tää oli nyt kahden viikon sisään neljäs kerta, kun ovikello soi, eikä ketään näy missään. Mä epäilen että postinkantaja on syyllinen. Kaksi kertaa neljästä olen ollut suihkussa ja päätäpahkaa ravannut ovelle pyyhe ympärilläni, vain todetakseni, et se oli ja meni jo. Sain sentään postia... Puhelinlaskun.

Jos sillä on ollut sulle ylläripaketti

Tämäkin on silti parempi kohtalo, kun muistan poikavuosinani tieteellisestä julkaisusta (Myrkky) lukeneeni, että vanhemmiten kiveksistä tulee kuten nauriit, joiden lomasta ei löydä jättiläistä saati kääpiötä.

Ikävöimästä itseni yllätin, poikavuosien kavereita kaipailin. Väliin sitä aina miettii poikuuttaan ja sen menetystä. Se oli vähän traumaattistakin mutta naisille se oli niin tärkeetä niin jotenkin sitä vaan lähti siihen mukaan. Näin jälkikäteen ajatellen vähän liian aikasin, en ollut vielä valmis.

- - - Updated - - -

Nyt ollaan jo retiisivaiheessa ja ihan valmis.

- - - Updated - - -

Ja perhana kuntit, lakisääteinen!

Sniffari siellä on elsun suihku-CAMista kattonu ja seurannu, että nyt olis hyvä aika käydä vähän pimpottelemassa.
Hmm.. Minkäslaista ohjelmaa sieltä kamerasta olis tulossa juuri tänään? Mun mielestä on muuten hienoa toimintaa elsulta, että hän käy pimppipyykillä ennen kuin miehensä tulee kotiin ja kerkiää tajuamaan mikä häneen iski. Hihihh.

Sisältää tietoa toisaalta.

hihi hihiii elsu on puhdas kauris ja elsun mies pantteri

- - - Updated - - -

Ihan ku tossa olis vilahtanut ABC:n ala carte-mainos!! Oliko näin? ABC-ala carte. Vähän niinkuin Cadillac Niva.

- - - Updated - - -

TIEDOTE UKKOMIEHILLE:

Pehmittääksesi rouvan, vie se etes joskus vähän paremmin ulos syömään. Esim ABC Ala-Cartteen. Raastepöytä kuuluu hintaan!

^Heti alko kehrääminen.. Suosittelen eksoottisempaa Hawaijin -leikettä. Siinä on sama leivitetty possu kuin kaikissa muissakin annoksissa mutta päällä on ananasrenkula.

Neljääkymmentä käyvälle rouvashenkilölle suosittelisin raastepöydästä jotain vitamiinipitoista. Ja maitoa, johon on lisätty kalsiumia. Ja valkoista väriainetta.

Niinpä, elsun täytyy ihan tosissaa miettiä nyt jo sitä osteoporoosia ja kädenlämpösiä aaltoja ja niitä muita aikuisen naisen mysteereitä.

- - - Updated - - -

Suurimpaan osaan vaivoista on olemassa joku rasva!

- - - Updated - - -

Heiluukohan elsulla hampaat?

- - - Updated - - -

Naisilla alkaa nuo limakalvot kuivua kun ikää tulee, se tekee pian senkin että hampaat heiluu.

Nonni, elsukin alkaa sitten käymään jo neljääkymmentä!

Niin, ehkä vielä tulee päivä, kun henkkareita ei enää kysytä. Tunnen jo, kuinka minulle alkaa muodostua ryppyjä, hiukset alkaa harmaantua ja iskee mummotautikin.

- - - Updated - - -

Jostain syystä mulle tuli mieleen se kimkaardaassianin äässi tuosta leivitetystä possusta.

Siitä saisi monta pihviä...

Jumalauta ku vielä oppis tekemään sen graffiitin.. Haaveena varsinkin se "vitun homo" rapattuun seinään..

- - - Updated - - -

Kuvvaan elonpäivät piisais sen oppimiseen

Miksi mulla on jo valmiiksi sellainen olo, että tämän päivän treeni ei tule olemaan kovin mallikas.

Jos itse tippuisin lentokoneessa autiomaahan tai "Alive"-tyylisest jonnekin vitun kylmään vuoristoon ja saisin valita yhden ihmisen mukaan, voisi se olla nimenomaan tuo Kim Kardaani, koska sen hanurista saisi monta pihviä.

- - - Updated - - -

Toi vuoristo vois tosiaan olla parempi, ei pilaannu kinkku niin nopeasti, kun on pakkasta.

Mun selkäsauna ainakin menee ku mikäkin liikennevälineen vessa tukkoon meksikolaispäivän jälkeen. On meinaan Kardaanin johdosta testot melko korkealla. Tukkakin lähtee tuppoina päästä.

- - - Updated - - -

Prlllprlllplrrlrrprlrlprlrplrl...

Kyllähän tuollainen testoihin jo vaikuttaa.
Itse pidän välillä Jallua (lehti) mukana salilla. Ei sitä luettua tule, mutta testot hypähtelee stratosfääreissä jo pelkästään siitä tiedosta, että treenikassissa on tissin ja kaljun rämemajavan kuvia.

Mä tein eilen ns noukkahiiren tempun ja fixasin mun salipäiviä: ei huvittanut tehdä eilen jalkareeniä joten teinkin selän. Tänään siis jalkapäivä! Pelottaa.
Onneks se Kardaanin tuhka-arina vilahti tuolla pari sivua sitten, iski tosiaan semmonen testo-kapi.

- - - Updated - - -

Kyllähän tuollainen testoihin jo vaikuttaa.
Itse pidän välillä Jallua (lehti) mukana salilla. Ei sitä luettua tule, mutta testot hypähtelee stratosfääreissä jo pelkästään siitä tiedosta, että treenikassissa on tissin ja kaljun rämemajavan kuvia.

Hyvä! Hyviä pro-tipsejä. Mullakin on aina hanskalokerossa Jallupullo samasta syystä. En koskaan juo sitä.

Back
Ylös Bottom